Ga naar inhoud


Sms-jes van Nokia 108 doorschakelen?


Con

Aanbevolen berichten

Kun je telefoontjes én smsjes doorzetten

naar een ander mobiel nummer?

 

Doorschakelen dus?  Gisteren geprobeerd

maar er ging geen smsje door.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mijn weten, kan je enkel telefoons doorsturen, en dit met code **21*tf nmr# dan bel toets, groene belknop. De doorschakeling zal getarifeerd worden, als zijnde dat je met je gsm belt naar dit nummer.

Ik heb ooit doorschakelcode's gevonden voor sms'jes, maar zowel op Belgische als Nederlandse gsm nummers werkte het niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom, ik had eerst moeten surfen natuurlijk, maar er zit

ook zoveel diverse kennis hier, dan wordt je soms lui

omdat je verwend bent geraakt en denk je daar niet aan.

 

Ik las net op de site van T-mobile (moderator uit 2015) dat

doorschakelen van smsjes niet mogelijk is.

 

Jouw reactie trickerde mij, top.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...