Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Ik kan uit eigen ervaring zeggen, dat het met een AVM/Fritz!box probleemloos werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb nu weer vernomen dat ik een Sidecom Netwerk Switch moet gebruiken

en dat het dan wel zou werken om mijn VU+ op mijn PC te krijgen.

Wie weet of dit wel gaat werken.

uh van wie dan?

ik weet echt niet waarom je de gegevens van de netwerkinstellingen niet toont die op de VU+ zijn ingesteld

want enkel raden naar wat u heeft gedaan is hopeloos

en omdat ik toch al geergerd ben; die sidecom is het slechste merk switch op aarde :P

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:

Ik zou eerder adviseren een extra router plaatsen, deze zijn niet veel duurder dan een switch, maar je weet dan zeker dat de internet verbinding gedeeld kan worden, want dat is de primaire functie van een router. Jouw modem is waarschijnlijk alleen adsl-modem maar geen router, daarom kan hij Internet niet delen (is mijn vermoeden).

Misschien wil je provider je wel ter wille zijn en stuurt hij jouw een ander modem als je erom vraagt.

Mijn eerste adsl-modem van KPN was een sitecom modem, hiervan heb ik de software moeten laten patchen om internet te kunnen delen, dus je verhaal is niet zo vreemd maar niet meer van deze tijd.

Waarschijnlijk kun je op dit moment ook geen internet delen (tegelijkertijd gebruiken)op meerdere PC's.

Zou je dit nog kunnen proberen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...