Ga naar inhoud


Vakantie tv per maand


satkijker

Aanbevolen berichten

@Tonskidutch,

 

als je post #26 van Wanderer leest, heb je gelijk voor wat betreft de eerste maand.

 

Stel: je neemt dit product, vanaf 1 april 2016; dan betaal je activatie + 1 maand vergoeding.

Als je dan in augustus terug een maand gebruik wil maken, dan hoef je volgens die samenvatting geen nieuwe activering te betalen.

 

Dat je een verontruste consument bent, kan ik inkomen. Het is niet helemaal duidelijk wat ze precies willen/zullen aanrekenen en wanneer ze dit gaan doen. Verder heb je ook geen zicht op welke diensten (of beter welk zenderpakket) er tegenover dit bedrag komt.

Indien dit voor Basic+ is, rekenen ze toch al gauw 5 euro meer per maand. Voor Basic of Basic Light loopt het verschil verder op.

 

Vandaar ook dat voor de meeste (en frequente) bezoekers van dit forum het een raar voorstel is.

Satkijker,

 

zo kwamen we op 50 €

 

voor de eerste maand 29,95 €  + voor de administratieve kosten eenmalig ook 29,95 € (uitschakelen of hervatten van een abonnement is niet bekend, De_Perre is niet TVVlaanderen)

als dat niet klopt dan wil ik graag weten wat het dan wel is. :grin:

 

Het is niet duidelijk genoeg voor de mensen en zoiets noemt zich de officiële website van TVVlaanderen.

"te zot voor woorden" :grin:

aangepast door Tonskidutch

The Telepath

Fritz Kalkbrenner

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

TVV wil een graantje meepikken van de toeristen. Dat is hun goed recht.  Geen probleem mee.

 

Wat mij echter zeer stoort, en niet alleen bij deze formule, zijn de overdreven set-up kosten.  Administratie kosten of activatiekosten zoals zij dat noemen.

Deze kosten zijn werkelijk op niets gebaseerd. 

 

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satellietwereld is een klein wereldje, ik heb soms de indruk dat iedereen in zijn eigen cocon bleef hangen. De kennis is er heel hoog en elke vernieuwing wordt dan ook met argusogen en vergrootglas bekeken, er moeten pro's en contra's zijn, zo blijft alles in evenwicht. Echter hangt de weegschaal hier niet meer in evenwicht en hangt meer en meer naar het negatieve over. Door alles negatief af te schilderen schrik je ook nieuwe satelliet interesse af, dus geef iets nieuws ook eens een kans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er bij jullie echt niet in, die 12,95 euro kan je niet afsluiten voor 1 maand, die kan je alleen voor 2 jaar afsluiten. Hoe kunnen jullie dat niet begrijpen?

​Het blijft een onredelijke prijs, waarom gaat dat er bij jou niet in ?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zelfde vraag kunnen we ook aan jou stellen.

Waarom begrijp je niet dat als een product te duur is en je dat kan vergelijken met een gelijkwaardig product je het te dure product niet gaat verkopen.

Ik weet het niet hoor.

 

Iemand die 1* op een jaar op reis gaat betaald 60€ Ipv 154.(hierbij reken ik geen registratie die er ook wel zal zijn bij jaarabonnement )

 

Dus zo iemand die thuis geen schotel heeft steekt hier toch geld in zijn zakken of kan ik echt niet meer rekenen?

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gewoon het ene product met het andere niet vergelijken, de aangeboden formule moet dezelfde zijn, je kan dat alleen als een andere aanbieder hetzelfde product aanbied. Ik geef je een voorbeeld, ik ga 1 maand op vakantie en schaf mij dat pakket aan, of ik neem een abonnement van 1 jaar en gebruik het 11 maanden niet, wat is het voordeligst? Dat is de reden van dit aanbod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gewoon het ene product met het andere niet vergelijken, de aangeboden formule moet dezelfde zijn, je kan dat alleen als een andere aanbieder hetzelfde product aanbied. Ik geef je een voorbeeld, ik ga 1 maand op vakantie en schaf mij dat pakket aan, of ik neem een abonnement van 1 jaar en gebruik het 11 maanden niet, wat is het voordeligst? Dat is de reden van dit aanbod.

 

Het blijft gewoon onredelijk duur.

Om ook eens een vergelijking te maken, stel dat een wegenvignet 300€ voor een jaar kost.

Om het een week te gebruiken betaal je dan "slechts" 100€.

100€ is natuurlijk goedkoper dan 300€, maar het blijft onredelijk duur.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...