Ga naar inhoud


Vakantie tv per maand


satkijker

Aanbevolen berichten


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gelieve dit weer niet te laten ontaarden gasten. Is echt niet nodig :-)

 

Tvvl per maand : super duur : ja

Markt voor : twijfelachtig maar sommige zullen het wel doen.

 

Tvvl iets mee te verliezen? Denk het niet, is een verruiming van hun aanbod voor de sporadische gebruiker

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin dus van u alweer, ik heb in dit Topic nergens prijzen vermeld, dat geeft dus wel degelijk te denken over u manier van denken.

 

In dit forum niet, maar in het verleden heb je dat meer dan eens gedaan, met opgeblazen prijzen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tvvl iets mee te verliezen? Denk het niet, is een verruiming van hun aanbod voor de sporadische gebruiker

Hmm, kan zijn.

Ze hebben inderdaad weinig te verliezen, behalve dan het imago dat ze hebben bij bestaande gebruikers.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het goed is of niet, laat ik aan anderen over, maar het volgende:

Mensen nemen meer, maar kortere vakantie's, zeker met een camper. dus krokus,paas,kerst,herfstvakantie, die een week, tot 14 dagen duren. Ik ken er die dan ook nog eens af en toe een weekendje op uit trekken.

Die zijn daar zeker niet voordelig mee.

Ik hoor dat op meer en meer plaatsen waar caravans staan, de schotel geweerd wordt, en men verplicht kabel moet nemen, als men tv wil zien.

Als je naar het buitenland gaat, waar veel landgenoten zitten, dan heb je soms al Vlaamse/Nederlandse tv op die plaats.

En wat die thuis kijkers betreft, ik heb al eens toevallig bij het zappen, gezien dat thuis ook op BVN wordt uitgezonden, en voor de familiekijkers, op heel wat plaatsen, wordt al wifi aangeboden, en dan is stievie een alternatief die gratis is, en die in het buitenland momenteel werkt.

Dus ja, welk publiek tvv wil bereiken???

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niet waar, maar u bent blijkbaar blind voor de realiteit, daar zit je met een heel groot probleem, misschien kan herbronnen helpen.

Op welk bericht was dit een reply want momenteel is me dit niet duidelijk

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

het hele topic is onduidelijk :D

dat is in ieder geval wel duidelijk

Het is toch duidelijk dat het veel te duur is maar voor een paar enkelingen misschien wel goedkoper dan een andere oplossing :-)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag er overigens niet aan denken dat je nieuwe hardware koopt, zo'n peperduur vakantie-abonnement en er dan binnen de zoveel tijd nog eens van coderingssysteem gewisseld wordt of zo.

Dan loopt de factuur nog verder op.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor de enen zal het te duur zijn en voor anderen dan weer interessant, gelukkig hebben we niet allen dezelfde mening of gedacht. Ja en als de codering veranderd dan zal iedereen zeker extra kosten hebben, dat is nu eenmaal de satellietwereld, ook in andere landen is dat zo.

Bij TV Vlaanderen komen er wel heel frequent kosten voor nieuwe coderingen.

Hoe lang is het geleden dat de rood/zwarte smartcard moest vernieuwd worden?

Daarna de witte module, nu deze nieuwe hardware.

Het is al erg duur als je dit soort zaken dagelijks gebruikt, als dat maar is voor één keer 3 weken vakantie is dat een heel dure grap.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

je raakt de rand van de toiletschotel niet echt als je gaat vragen, zeiken over de verplichte hardware aanpassingen

dat is al gaande van de wissel irdeto naar mediaguard seca2 en tunneled Nagra Kaartjes

 

dergelijke veranderingen zijn deel van het contract met uw Provider

het nieuwe aanbod dat uw provider op de markt wilt gooien is tijdens de zonsverduisteringen de laatste strohalm waar licht op schijnt

 

eigen schuld als je jezelf aan vast klampt

The Telepath

Fritz Kalkbrenner

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...