Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 ik kocht onlangs een Viaccess Simba reciever en kocht dan meteen ook maar een Mastera 2 met een extra goldkaart ( om mee te experimenteren). Maar help,...... ik weet echt niet hoe de te volgen procedure is om zulk een kaart de coderen. De winkelier die me de programmer verkocht gaf me noch de software,noch de manier hoe ik dat ding moet gebruiken. Ze gaven me enkel maar enkele websites en de vermelding dat ik alles wat er op te vinden is maar eens moest lezen .<p>Ik vind op het net zoveel informatie en termen die ik niet begrijp, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.<p>Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om me te helpen, en me stap voor stap en of in grote lijnen uit te leggen wat ik nu moet doen om een goldkaart met secafiles te programmeren ?? Ik heb de software van de programmer al gedownload. Ook heb ik het cartwriter programma al gedownload. Maar wat nu.<p>Help !!!<p>Dank bij voorbaat<p>Tanja
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Toen ik net begon verdronk ik ook in de termen, maar naar een jaar begon ik er toch aardig uit te komen. Op de pagina van duwgati staat alles wat je wil weten. <p>Als je bij je ontvanger al meteen een programmer koop vind ik het eigenlijk maar om een ding gaan en dat is zo snel mogelijk gratis kijken, daar voor zal je hier weinig hulp krijgen.
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Ik ben ook nog niet zo ver maar wat moet je met secafiles bij viaccess?
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Kom je er niet uit dan wil ik je progger wel voor een zacht prijsje overnemen, kun je gelijk een abo afsluiten........
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Hoi topicposter,<p>kijk eens onder de links.<p>veel leesplezier.<p>Zeeman.
Aanbevolen berichten