Ga naar inhoud


Opzeg TV Vlaanderen


Gifre

Aanbevolen berichten

Ga TV Vlaanderen opzeggen, al begrepen dit best per aangetekend schrijven te doen.

 

Betaal jaarlijks en contract loopt tot einde oktober 2016.

 

Kan ik dit eerder opzeggen mits terugbetaling van het resterende saldo?

Ben al klant van het eerste begin en heb Basic+.

Is er een opzeggingsvergoeding?

Bij "Mijn TV Vlaanderen" staat onder "Mijn producten" Contract einddatum 31 maart 2016.

 

 

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites


dan zou ik het toch maar snel doen aangetekend en dan zit je er misschien nog 3 maanden aan vast 

ps mail ook naar tvv als extra bewijs enz

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op dit forum Gifre, indien je echt heel vlug af wil van contract, dan zo vlug mogelijk aangetekende brief sturen en ook eventueel een mailtje sturen naar TVV. indien je betaalt met domiciliëring, deze nu al stop zetten. Opzegvergoeding zul je niet moeten betalen en het teveel betaalde bedrag wordt later terug gestuurd naar je rekening (kan wel een paar maanden duren). Waarschijnlijk gaat TVV nog contact met je nemen, waarom je stopt na jarenlang vaste klant te zijn geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al bedankt voor de info heren.

 

Heb met overschrijving betaald en dit tot einde oktober 2016.

Dus geen domi!

 

@ Astro Iris, ik was hier al jaren lid hoor maar kon niet meer inloggen, heb zelfde nickname genomen.

Maar toch bedankt voor het welkom :)

 

Aangetekend schrijven gaat buiten vanaf ik Telenet TV heb, wil niet dat mijn madame zonder TV komt te zitten, wil geen slechte punten scoren.........................

 

Wat ik terug krijg van al betaald abbo is mooi meegenomen, maar ga niet van dag op dag overschakelen met de kans op enkel dagen geen Tv = slechte punten.......................

 

 

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, zeker spelen. Hopelijk stop je niet volledig met satelliet en blijf je wel nog FTA kijken. Is mooie aanvulling bij je kabelabonnement.

Nee heel het sateliet gedoe gaat buiten, hebben genoeg aan het kabelabbonement, keken toch ook maar enkele zenders van het TV Vlaanderen Basic+ pakket.

 

 

Zal de Rebox 9000 met schotel en twin lnb en TV Vlaanderen kaartje wel kunnen verkopen zekers?

 

 

Hoop maar dat het beeld van Telenet TV even goed is dan van TV Vlaanderen, en niet slechter  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal de Rebox 9000 met schotel en twin lnb en TV Vlaanderen kaartje wel kunnen verkopen zekers?

 

er is op dit forum een 2e hands draad....en anders via de bekende marktplaatsen...

 

Wanderer, wat zou ik voor dit alles nog kunnen/mogen vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanderer, wat zou ik voor dit alles nog kunnen/mogen vragen?

dat kan je beter in een prive gesprek doen  ;)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heel het sateliet gedoe gaat buiten, hebben genoeg aan het kabelabbonement, keken toch ook maar enkele zenders van het TV Vlaanderen Basic+ pakket.

 

 

Zal de Rebox 9000 met schotel en twin lnb en TV Vlaanderen kaartje wel kunnen verkopen zekers?

 

 

Hoop maar dat het beeld van Telenet TV even goed is dan van TV Vlaanderen, en niet slechter  :(

beste waaroom neem je niet beiden ik neem bijvoorneeld telenetabonnement totaal met cd tophd en goede aanvullingen van elkaar

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste waaroom neem je niet beiden ik neem bijvoorneeld telenetabonnement totaal met cd tophd en goede aanvullingen van elkaar

 

Daar zijn enkele redenen voor.

 

Ben mindervalide en het wordt steeds moeilijker nog iets te kunnen doen, zie mijn vrouw bv geen schotel uitrichten en weer voor de zoveelste keer een zender die weg is terug inladen.

 

Achter mij staat bij een buur een grote boom en bij wind als die van links naar rechts zwiept hebben we blokjes tot bij storm geen beeld.

 

Als het met mij verder bergaf gaat, gaan we naar een aangepaste woning gaan verhuizen.

 

Dat zijn enkele redenen waarom sateliet tv weg gaat.

 

 

Trouwens we kijken maar enkele zenders.

aangepast door Gifre
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad een grondige reden om te stoppen. Voor het beeld op Telenet hoef je niet ongerust te zijn, de HD uitzendingen zijn even goed als op satelliet, SD op de kabel is wel wat minder dan op satelliet, maar de meest bekeken zenders zijn toch in HD.

Voor het verkopen van je installatie is hier in dit forum, een tweedehands lijst. (maar dit werd dus al gemeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar waar stuur ik nu de aangetekende brief?

 

Postbus 12250

1930 Zaventem

 

Ik veronderstel dat deze naar een postbus sturen niet kan!?

 

Vind niet direct op hun site een ander adres, wel op het www, is dit dan juist?

 

Leuvensesteenweg 643

1930 Zaventem

 

 

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...