Ga naar inhoud


Opzeg TV Vlaanderen


Gifre

Aanbevolen berichten

Toen ik indertijd veel in buitenland zat, heb ik ook mijn TVV abonnement opgezegd per aangetekend schrijven en dat was naar hun postbus, ik heb wel ontvangstbevestiging gevraagd in de post. Ook de bank verwittigen dat ze de opdracht van betalen stopzetten. Ik betaalde toen 1 keer per jaar en het teveel betaalde bedrag hebben ze een paar maanden later teruggestuurd, zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog even ter verduidelijking, mijn contract was van onbepaalde duur (was al meer dan twee jaar klant) kon dus opzeggen wanneer ik wilde. Gezien mijn jaarlijkse betaling in mei was en ik in februari vertrok naar het buitenland, heb ik toen opgezegd en moest ik nog zo'n twee maand half terug krijgen.  Net voor ik vertrok heb ik wel nog een vriendelijke heer van TVV aan de lijn gehad met de vraag waarom ik stopte en ik heb hem vriendelijk mijn situatie uitgelegd, waarvoor hij alle begrip had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag m'n abonnement ook stopgezet via een aangetekende brief naar dat postbus adres. Daarnaast ook via het contactformulier laten weten dat er een opzegbrief onderweg is en m'n domiciliëring geblokkeerd via online banking zodat ze begin mei niks meer zullen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen opzeg gedaan per mail.

Al enkele mails gestuurd over de opzeg zowel per mail als de aangetekende zending, geen antwoord van TV Vlaanderen.......................

 

Per aangetekend schrijven met AR bevestiging, waar enkel een stempel opstond van een A.C. met volmachtnummer, geen handtekening en de datum ook niet ingevuld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ombudsman inschakelen als ze niet reageren!

 

Ik heb ook nog niks gehoord: niet via brief noch via mail. Nu goed, een week is natuurlijk kort dag voor zo'n bedrijf  ;)  Hier had ik gelukkig nog een maandelijkse betaling dus die heb ik nu gewoon geblokkeerd. Als ze begin volgende maand niks meer van m'n rekening kunnen afhalen zullen ze het ook wel merken. Ik heb m'n plicht alleszins gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat verzonden zonder AR bevestiging. Een bewijs van aangetekende zending én mail met daarin de aankondiging dat er een aangetekende zending op komst is met opzegging lijkt mij meer dan genoeg!

 

in feite moet je gewoon via mail zonder verdere zendingen of bevestigingen kunnen opzeggen, dat is de wet. Hetgene wij doen is al dubbelop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een bevestigingsbrief gekregen van TV Vlaanderen dat mijn abonnement per 30 april stopgezet wordt. Maar men vraagt ook om de smartcard terug te sturen, ik heb die nochtans moeten aankopen in het begin van mijn abonnement. Moet ik hier op ingaan? Ik weet dat het waarschijnlijk dom klinkt maar je krijgt van hen ook niks gratis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, iets wat van jou is hoef je niet terug te sturen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat verzonden zonder AR bevestiging. Een bewijs van aangetekende zending én mail met daarin de aankondiging dat er een aangetekende zending op komst is met opzegging lijkt mij meer dan genoeg!

 

in feite moet je gewoon via mail zonder verdere zendingen of bevestigingen kunnen opzeggen, dat is de wet. Hetgene wij doen is al dubbelop.

Is de waarheid, maar dan ben je soms weken bezig, genoeg voorbeelden hier op dit forum en nu krijg je in de kortste keren al antwoord. Dat ze de kaart terug willen is om die dan zelf weer in de verkoopketen te gooien. Anders kan jij de kaart zelf door iemand laten overnemen (voor vriendendienst). Jij krijgt nog iets en de overnemer betaalt activering en je vriendenprijsje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...