Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tot op heden nog niks gehoord van TVV, op een mail reageren ze niet, vandaag eens de sat ontvanger aan de tv gehangen en geen beeld meer met TVV kaartje.

Ben je zeker dat je abbo ten einde is? Want als je ontvanger een tijdje niet is aangesloten heb je ook geen beeld meer, omdat de rechten vervallen zijn.

Ik heb eens bij iemand gewoon per telefoon opgezegd, en de dag zelf in orde, omdat ik zag, dat de pbm ( te zien in oscam bvb) allemaal 0'en waren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ben je zeker dat je abbo ten einde is? Want als je ontvanger een tijdje niet is aangesloten heb je ook geen beeld meer, omdat de rechten vervallen zijn.

Ik heb eens bij iemand gewoon per telefoon opgezegd, en de dag zelf in orde, omdat ik zag, dat de pbm ( te zien in oscam bvb) allemaal 0'en waren.

Net even gekeken in mijn tvvlaanderen bij "Mijn contract" en daar staat "Geen actieve smartcards gevonden"

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gisteren eindelijk een brief van TV Vlaanderen, met de vraag dat ze het tegoed omdat ik jaarlijks betaal niet kunnen terug betalen zonder een bank rekening nummer.

Dat was al vermeld in de opzegbrief, kunnen ze daar wel lezen?

Zal zijn om de terugbetaling op de lange baan te schuiven............................

Dan kreeg ik nog een mail waarom ik het abo opzeg.

Was een vraag bij wat ze konen doen om het abo te behouden?

Heb daar gezet;

Boom komen omzagen (+ oorlog met buur!) en een reiske naar Lourdes........................

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...