Ga naar inhoud


duo lnb smart tms 43


Les4Toits

Aanbevolen berichten


Heren, ik ben volkomen de kluts kwijt...dacht ik goed signaal te hebben op astra 3 met de grote schotel, komt dit signaal van de duo lnb af (kleine schotel). Zoals Canaal digitaal zegt SD op 14 en HD op 28 van de zenderlijst. Op 14 krijg ik gewoon beeld, op 28 gaat het op zwart niet eens een melding zwak signaal. Ga ik naar NL 1 HD melding slecht signaal....

post-76402-0-15628700-1458842415_thumb.jpg

post-76402-0-98908600-1458842691_thumb.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo te zien staan je diseqc instellingen op 1.2, voor een draaibare schotel.

 

Je zal dan van een duo lnb slechts een lnb hals actief hebben.

 

Zet je diseqc instellingen een op 1.0

 

Astra 1 staat dan op instelling A of 1

Astra 3 moet op B of 2 staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja beste Les4Toits, ik weet niet naar welke transponder jij nu aan het zoeken bent maar op de Astra 23,5 zit geen transponder met 12129V, 29.900, fec 5/6, wel met fec 2/3.
Het lijkt er op dat dit een transponder van de Astra 19,2 is met 12129V, 29.700, fec 5/6, een transponder van CanalSat France.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg de instructie van Canaal Digitaal. Sta aan die schotel te draaien tot ik signaal heb, afgestemd op HD 28 ( Eurosport) - krijg uitstekend signaal binnen, maar geen beeld. Donc verwarring bij mij, als leek. Als dat het signaal van Canalsta France is Astra 1, dan snap ik het niet meer.. Op welke HD zender moet ik dan uitrichten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk je met een enkele lnb of een duo lnb?

 

Je ontvanger is ingericht voor een motorisch draaibare schotel, te zien aan je screenshots.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zal je alleen Astra 1 ontvangen.

De schakelaar in de Duo LNB wordt niet aangestuurd door de ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...