Ga naar inhoud


De aanslagen In België


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten


Als de nieuwe generaties het geweldig vinden dat er doden vallen valt er volgens mij weinig meer te redden, maar zolang de poeplap van de hoge heertjes goed gevuld blijft zal hun dat een worst wezen.

Hier durf ik zeggen, nagel op de kop!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook als mogelijk gevaar zie, en gezien heb op jullie publieke zenders, is dat er in leslokalen, waar kinderen/pubers zitten, geapplaudisseerd werd, na die aanslag. Er is dus een selecte groep, die dit prachtig vinden, ongelooflijk. :angry:

Is dat een gebrek aan opvoeding en het leren wat respect en fatsoen is en/of is het een probleem van onze moderne opleidingen waar zoiets in een klaslokaal gewoon getolereerd wordt en waar over gepraat moet worden?

Ik weet wel in onze tijd werd je dat fatsoen en respect met een flinke ram aan je harsens wel even bijgebracht en als je thuis kwam was even later de afdruk van maat 42 op je achterste terug te vinden.

Of het "de" manier was ben ik nog niet geheel over uit maar je wist je wel heeeeel snel op een normale respectvolle manier te gedragen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet niet dat het communisme ook veel goeds gebracht heeft, en dat het communisme in wezen het "betere" systeem is. Enig probleem zijn de mensen, die alles naar hun hand proberen te zetten en de boel corrumperen... 

Ik zou zeggen ga eens praten met de mensen op Cuba. Daar was ik niet zo lang geleden en die vertellen toch echt een ander verhaal... (En dan te bedenken dat Cuba toch wel een van de meest communistische landen is) O ja, tijdens mijn reizen door de voormalige communistische landen in Oost Europa hoor je ook heel andere verhalen. 

Ik verwacht echter niet dat je het hier mee eens bent. Jij bent zo te lezen een streng gelovig communist die onmogelijk is te overtuigen van het bewezen feit dat het overgrote deel van de mensen in communistische staten het communisme verafschuwd. (Des te meer nadat ze in aanraking zijn gekomen met "de alternatieven"...)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bigfellow...  Ik ben ook heel erg veel in OOst europa geweest... Voornamelijk de DDR en de ČSSR en de UdSSR...  zowel vroeger als nu.... vroeger hoorde ik er weinig mensen 'klagen' en waren de meesten erg tevreden, een enkeling uitgezonderd...  en er zijn nu inderdaad mensen die menen dat het nu beter is, maar de grote meerderheid die ik spreek vond het oude systeem een stuk beter...  en een stuk rustiger en 'veiliger' om te leven, zeker als je denkt aan het onderwerp van dit topic.

Maar de op geld beluste mens die er op uit is om veel te verdienen al dan niet door hard werken, ja, die is in het kapitalisme beter uit....  maar of dat echt de goede weg is vraag ik me sterk af.  Het is niet omdat de winkels vol liggen met te dure dingen dat het 'leveb' plots beter wordt....  dat hoor ik veel... aanvankelijk was er veel euforie, vooral 'jonge' mensen die niet goed wisten wat ze wilden... maar de inkeer kwam erg gauw.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien mochten ze niet klagen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien mochten ze niet klagen?

Uiteraard mogen / mochten ze wel klagen! Communistische regimes beperkten namelijk de vrijheid van meningsuiting helemaal niet...  Kijk naar Putin... Je kan zeggen wat je wilt...! (OK, best case scenario eindig je in de bak, worst case scenario krijg je een acuut gevalletje van loodvergifiting ofzo)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...