Ga naar inhoud


De aanslagen In België


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten

Wat een vreselijk dag in en voor België en de gele wereld wereld. :mad:  :angry:

Ik wens allen veel sterkte , in het bijzonder mijn Belgische satelliet-vrienden.!!

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een eerbetoon van de Belgische "Amy Winehouse" enkele maanden geleden opgenomen op de luchthaven van Zaventem .

"What the religion of the future may be, we know not. But the prophets of the race are dreaming visions of a religion as much higher than that of to-day as the latter is higher than the crude fetichism of the savage." William Walker Atkinson

 

http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aanslagen-Brussel/article/detail/2654754/2016/03/22/Waarom-dit-filmpje-van-Selah-Sue-nu-massaal-gedeeld-wordt.dhtml?utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#link_time=1458677595

 

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En alweer zo een laffe daad, van die geestelijk gestoorde mensen.

Als ze lef zouden hebben, zouden ze openlijk bv een militaire actie ondernemen, en geen onschuldige mensen en kinderen ombrengen, door middel van zo een laffe aanslag.

Dit zijn heel zieke mensen die dat doen, die uitgeroeid moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dit soort mensen ook niet.

Bij mij (en ik denk dat ik voor velen spreek) groeit nl. het begrip bij elke aanslag om nog maar een paar extra zware bommen daar in Syrië, en omliggende landen te gooien op die zgn. vrijheidsstrijders.

Daarnaast is elke aanslag koren op de molen voor veel rechtse partijen die buitelanders toch al graag zien vertrekken en zullen die partijen alleen maar verder groeien waardoor het voor buitenlanders steeds onplezieriger wordt om hier te verblijven.

Dus allemaal zaken die men niet wil maar juist in de hand wordt gewerkt door hun eigen praktijken.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het zijn allemaal benaderingen van het probleem vanuit onze visie en wereldbeeld.

Wanneer je je verplaatst in "hunnie" en dan bedenkt hoe zij ons zien, begrijp je plotseling de werkelijke omvang van dit probleem.

 

En daarna kom je langzaam tot het besef dat er maar een oplossing is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen topic.

Blijkbaar heb jij er dus ook niet over gerept.

 

En op dit forum zitten ook Belgen.

Een beetje netter mag trouwens wel.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit krijg je als dank en onze sociale  opvang en huisvesting en onze sociale voorzieningen

maar dat schijnen onze hersenloze europese leiders nog steeds niet te snappen

zulk soort mensen heeft geen enkel recht op leven

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is erg dat zoiets gebeurt in deze tijd nog ik woon zoeen 45 min rijden van t vliegveld af wel in ned dan , maar tja je kon het verwachten van zoeen idioten !!!

Wat ik nu niet snap toen ze een paar dagen geleden die ene hebben gekregen die rent weg en ze schieten m in een been door de kop die kogel je krijgt er toch niks van te horen laten niks los , nu schijnt dat ze die ene ook hebben gekregen zal t wel weer opnieuw beginnen en de hoge heren zoals rutte maar zeggen in ned gebeurt dit niet zo gauw tjonge heb ik nu stront in de ogen bah zeg .

 

Als ik hier vlakbij in liege weleens kom daar zijn complete wijken spreken ze alleen maar arabisch niks frans of vlaams tja wil je dan we vragen erom het is niet meer 5 voor 12 maar 5 over 12 is echt erg dat onschuldigen mensen ervoor moeten sterven zo .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is droevig dat zo iets gebeurd.

 

Het is zo bijster dat men met stomheid geslagen is maar juist dat mag niet gebeuren.

Dat is het doel van die dergelijke aanslagen plegen om de samenleving te splijten.

 

En de geradicaliseerde kleine groep gekken krijgt als reactie een opvolging van een heel grote groep geradicaliseerde verontruste burgers op gang.

Een erg bedenkelijke situatie.

 

En elk uitlaatklepje of overdruk ventiel betreffende de emoties, zoals een hobby forum, dient men tweemaal te overwegen of die gebruikt mogen worden.

 

Er worden hier zeer bedenkelijke uitspraken gepleegd en terecht niet gecensureerd, maar iedereen beseft toch dat terrorisme niets met de herkomst van mensen van doen heeft. De omstandigheden zijn niet optimaal in de wereld welke dan ertoe leiden dat er zoveel terroristen opstaan en zich willen wreken voor hun eigen pijnnood.

Ja kleinzerig kun je het ook noemen.

 

Zoals die rare groeperingen in Duitsland die zich handenwrijvend eens zo een Bus met vluchtelingen aanpakken en verwelkomen of een paar Opvanghuizen in de fik steken.

Zoals die Politieke partijleden die een schietbevel aan de grens als oplossing zien.

Zoals die ondanks de Oekraine en haar gewelddadige Partij Fracties een NL Vlucht uit de lucht laten schieten en een referendum houden om een Financieel Zakelijk voordeel te propageren.

Zoals die Zweed die met een Machine Geweer 61 mensen op een Congres neerknalde. (de witte terrorist is even daadkrachtig en idioot)

Zoals die vreemde groeperingen zich al Jaren aan nog laffer daden op het kerkhof t.o.v. Joodse Grafstenen begaan.

 

te veel voorbeelden die U allemaal kent en helaas te snel vergeet

 

Ofschoon er een meerderheid is die Harmonisch wil samenleven en er ook iets voor over heeft.

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...