Ga naar inhoud


De aanslagen In België


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten


Zelf denk ik dat aanslagen in Europa een vergelding zijn voor de bemoeienis van het westen in t midden oosten.

Zolang de aarde bestaat is het daar al oorlog en dat zal echt niet stoppen door inspringen van t westen.

Daar moeten ze niks hebben van onze manier van leven.

Ik ben bang dat nu NL ook actief bommen gooit in Syrië,dat Schiphol of Amsterdam centraal de volgende plek is voor een aanslag.

aangepast door Gerard 76
  • Like 1


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat is altijd zo'n kip ei verhaal.

Doen we niets dan loopt iedereen te roepen dat het westen moet helpen omdat daar anders iedereen uitgemoord wordt en is dat vreemd genoeg de schuld van het westen.

Ga je helpen dan is het nog steeds de schuld van het Westen.

 

Vaak ontstaat bij het begin al het 1e probleem nl. wie is nu de bad guy ?

Want laten we eerlijk zijn meestal zijn de heersende regiems bepaald ook geen lieverdjes en de figuren die het wel even beter zullen doen zijn dan vaak nog weer een graadje extremistischer.

 

Zie dat dan maar eens op te lossen op een manier die voor iedereen acceptabel is en waar je menswaardig met figuren om moet gaan terwijl die zelf, zoals we de laatste tijd steeds vaker zien, geen enkel respect voor het leven van iemand anders hebben.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat nu NL ook actief bommen gooit in Syrië,dat Schiphol of Amsterdam centraal de volgende plek is voor een aanslag.

 

meestal kiezen ze doelwitten die ook een zekere symbolische betekenis hebben in de wereld: Brussel is waarschijnlijk meer gekozen als Europese hoofdstad dan als Belgische hoofdstad. In die optiek zou ik voor Nederland  meer vrezen voor de Rotterdamse haven: enorme (milieu-)impact, economisch hart west-europa, en quasi niet onbeveiligbaar. De Nederlandse beleidsmakers zullen hier zeker al rekening mee gehouden hebben en de nodige voorzorgen genomen hebben ( hoop ik maar...°

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf denk ik dat aanslagen in Europa een vergelding zijn voor de bemoeienis van het westen in t midden oosten.

Zolang de aarde bestaat is het daar al oorlog en dat zal echt niet stoppen door inspringen van t westen.

Daar moeten ze niks hebben van onze manier van leven.

Ik ben bang dat nu NL ook actief bommen gooit in Syrië,dat Schiphol of Amsterdam centraal de volgende plek is voor een aanslag.

Dat is dus wat ik ook altijd zeg. Het "westen" bemoeit zich altijd en overal mee, met de USA voorop.... dat is gewoon fout. Leiders, staatshoofden die westerse landen "niet zien zitten" moeten opgeruimd worden....  waar halen die landen het lef vandaan om dat te beslissen over de hoofden van de bevolking daar...

Er is altijd wel ergens oorlog...  en het westen wil altijd wel ergens de zogenaamde democratie naartoe bombarderen...  Misschien wordt het tijd om daar eens mee te stoppen. 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij deed het westen dat eerst ook, zich nergens/weinig mee bemoeien, maar werd men dat op een gegeven moment verplicht omdat een regiem bezig was zijn eigen mensen uit te roeien.

 

Dan heb ik het natuurlijk niet over zaken die via achterdeuren geregeld worden/werden en waar wij geen weet van hebben.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aanpak van het Terrorisme is ontoereikend tot op heden, er wordt veel beloofd maar te weinig uitgevoerd, en dan ook niet niet op de efficiënte manier.

 

Wil men er een einde aan maken dan is het al 5 over 12, en zal een wereldmacht drastisch moeten ingrijpen en wel met de grote middelen.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus wat ik ook altijd zeg. Het "westen" bemoeit zich altijd en overal mee, met de USA voorop.... dat is gewoon fout. 

 

En de door jouw geliefde Putin doet niets? 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, maar dat is anders, dat begrijpen jullie niet. :grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Putin is soms ook wel een beetje "fout"... geef ik graag toe, maar alles bij elkaar is hij uiteindelijk wel de betere keuze (wat mij betreft). Ik denk dat de USA en hun volgers echt wel meer oorlogen begonnen zijn zonder dat ze zelf aangevallen werden.

Ik ga er vanuit dat ieder mens niet altijd het juiste doet...

" Verstandig zijn is niet dat je nooit fouten maakt, maar een verstandig mens weet zijn fouten te corrigeren" heeft Lenin ooit eens gezegd.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij heeft ook dit gezegd.

 

пусть 90% русских погибнет, лишь бы 10 % остальные жили при коммунизме

 

Of daaruit blijkt of hij verstandig was?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds de val van Saddam Hoessein is het alleen van kwaad tot erger geworden.

Elimineer de leider en je ziet wat ervan is geworden in Irak.

Nu heeft de westerse wereld weer hetzelfde uitzichtloze pad gekozen en we zien wat er van komt.

Wat is dan het alternatief?

Wachten tot zo'n schurkenstaat wel de middelen heeft om echte wapens in te gaan zetten?

Of wachten tot ze eerst tig zelfmoord terroristen de westerse wereld in hebben gestuurd en hier dood en verderf zaaien en dan alsnog ingrijpen?

of alleen maar het vingertje opheffen en zeggen "foei dat is toch niet netje?"

Of een ieder die al dan niet te lang in de zon heeft gezeten en wat getint is direct bij de grens tegen houden en terugsturen?

een ieder die ook maar enigszins verdacht is meteen het land uit zetten?

of geen handel meer met zo'n land drijven waardoor vrijwel zeker alleen de gewone burger getroffen wordt?

of

of

 

vul zelf maar aan.

Als het antwoordt eenvoudig was geweest dan hadden ze dat vrijwel zeker al wel toegepast.

 

Nu staan ze voor een dilemma, nu ingrijpen voordat het volledig uit de hand en redden wat er nog te redden valt loopt of wachten tot het al volledig uit de hand is gelopen en dan maar puin gaan ruimen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook als mogelijk gevaar zie, en gezien heb op jullie publieke zenders, is dat er in leslokalen, waar kinderen/pubers zitten, geapplaudisseerd werd, na die aanslag. Er is dus een selecte groep, die dit prachtig vinden, ongelooflijk. :angry:

Het probleem zit hem niet in de grote mensen, maar dus blijkbaar ook al bij kinderen.

Als ik hier in de omgeving praat, zeggen de meesten, dat de ware toedracht en waarheid, verzwegen wordt, en dat er meer achter zit, dan ze ons vertellen/wijsmaken.
Maar dit leert mij, dat de dag van vandaag aanslagen niet enkel meer zijn, voor verweghanistan en het midden oosten, maar ook bij ons kan gebeuren, en er rekening mee te houden, zonder mij bang te laten maken.
Maar of het verstandig is, naar bepaalden een schuldende vinger te wijzen op tekortkomingen en te verwijten, ik weet het niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

пусть 90% русских погибнет, лишь бы 10 % остальные жили при коммунизме

 

dit is dus inderdaad ook een gezegde van Lenin... ten tijd van de Revolutie... waarschijnlijk zal dat een van de fouten geweest zijn die hij maakte...   vergeet niet dat het communisme ook veel goeds gebracht heeft, en dat het communisme in wezen het "betere" systeem is. Enig probleem zijn de mensen, die alles naar hun hand proberen te zetten en de boel corrumperen... 

Maar nu wijken we wel erg af.... Lenin was niet de aanstichter van die aanslagen... dat is iets wat (onrechtstreeks) door de USA aangewakkerd is

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...