Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie o wie kan mij helpen?

Had Open ATV 5.1 op mijn box staan. Gebruik een UPC SmardTV module met UPC kaart (van Ziggo).

Kon altijd alles kijken, maar sinds vorige week werden de HD zenders om de minuut even onderbroken en ging het beeld op zwart.

Heb alles nagekeken, module rechtstreeks in de TV, daar werkt alles wel.

Ziggo monteur vanochtend geweest... signaal is goed. Het ligt aan de box denk ik.

Heb er net pLi op gezet, ook daar alleen maar de analoge zenders. 

Ik heb ccam 2.3.0 erop gezet (wat ik voorheen ook gebruikte).

Hebben jullie tips of ideeen?

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Een Irdeto of een Nagra kaart? Een CI+ module werkt vooralsnog alleen in OpenATV 5.1, Vti (VU+). Deze is gebaseerd op gestolen certificaten en biedt dus geen enkele garantie op werken! OpenPli ondersteunt de CI+ helemaal niet dus daar blijven alle gecodeerde zenders zwart. Wat (nog) wel werkt is een Irdeto kaart van Ziggo direct in de interne kaartlezer. Sommige kaarten van Ziggo (Irdeto) hebben de extra invoer van CAMKEY en CAMDATA nodig in CCcam.cfg. Voor de premium zenders ook nog eens de optie TRY ALL CHIDS. Dit lijkt verbonden aan het kaarttype. Mijn 4121 xxxx xxxx kaart heeft hem zeker nodig, mijn 1018 xxxx xxxx kaart werkt ook zonder.

Gebruik je OSCam dan moet je de RSA en BOXKEY zeker meegeven aan de reader...

Geplaatst:

Het heeft altijd gewerkt.... Nagra kaart.

Heb gisteravond OpenATV 5.1 er weer opgezet, wel weer beeld maar om de paar minuten gaat het beeld op zwart voor zo'n 10-20 seconden.

Niet alleen met de HD zenders maar ook de gewone. TRY ALL CHILDS heb ik ook op de ccam gezet, ook dit helpt niets.

Ik zal even zoeken op CAMKEY en CAMDATA wat ik daarmee moet doen.

Dank alvast!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...