Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Wie weet waar een zenderlijst Astra+Hotbird voor een Hyundai1000 met de NL zenders cinecinema 1,2,C te vinden is. Ik kan genoemde zenders alleen krijgen via een DSX6071 maar niet via mijn Hyundai. Bvd, Natan.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Natan, bij de huts hebben ze wel een settings lijst voor de hyundai. ff kijken bij huts-download-settingslijst hyundai.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2002 Geplaatst: 15 oktober 2002 Ik heb wel gekeken bij Huts, uit de settings kan ik niet uitmaken of de Cinecinemas zenders erbij zitten. Het liefst heb ik een zenderslyst met de cinecinemas zenders bij, deze kan ik dan naar wens aanpassen met K-edt en dan laden in de Hyundai. Als je weet waar ik deze lyst kan vinden, laat me aub dat dan even weten. Gtx, Natan.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2002 Geplaatst: 15 oktober 2002 Volgens mij is cinecinemas nu cine frisson, succes en emotion toen ik ze dubbel had was er altijd het zelfde op. Ik weet ut niet zeker..Iemand wel???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen