Ga naar inhoud


Voetballegende Johan Cruijff (68) overleden


blitzteam

Aanbevolen berichten

Mijn schoonmoeder heeft ook kanker...ook haar hele leven hard gewerkt voor haar geld..nee geen voetbal maar wel een wereld oorlog..en heel veel ellende..zou die ook in het nieuws komen als ze overlijd na al 3 keer chemo ?? Maargoed..vind de aandacht voor iemand die er zo goed voor betaald kreeg inderdaad heel erg overdreven..de wereld draaid gewoon door ..       ;-( 

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn schoonmoeder heeft ook kanker...ook haar hele leven hard gewerkt voor haar geld..nee geen voetbal maar wel een wereld oorlog..en heel veel ellende..zou die ook in het nieuws komen als ze overlijd na al 3 keer chemo ?? Maargoed..vind de aandacht voor iemand die er zo goed voor betaald kreeg inderdaad heel erg overdreven..de wereld draaid gewoon door ..       ;-( 

Als ze net zo bekend zou zijn als Johan Cruijff dan zou ze zeker ook in het nieuws komen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mojo schreef op 25 Ma 2016 - 15:18:

Als ze net zo bekend zou zijn als Johan Cruijff dan zou ze zeker ook in het nieuws komen.

 

En als je zo goed bent als Johan dan ben je overal welkom.

post-33765-0-74554900-1458935226.png

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja voetbal heeft de beroemde nummer veertien zo goed als alles gegeven en roken nam hem bijna alles af.

En daarom ben ik blij dat ik er jaren geleden mee gestopt ben en ik voel me daar heel goed bij.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ergens gelezen dat hij 3 pakjes sigaretten per dag rookte en dat was bij mij velemalen minder.

Ik ga nu elke week zwemmen en naar de sportschool.

Het heeft zoveel voordelen want je conditie gaat er flink op vooruit en je auto stinkt niet meer.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vrienden die vroegah ook rookten maar die toch wel zo snugger waren om niet in de auto te roken. Want dat is wel uber goor!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Kan me vergissen, maar dacht dat het hier over de dood van Johan ging.

 

Om dan een verregaande discussie over roken te beginnen vind ik persoonlijk nogal respectloos.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan Cruijff is een ster en was al een legende toen ie nog leefde. Hij heeft Nederland en het Nederlandse voetbal internationaal in een zeer positief licht gezet.

Vaak, waar ik kom en de douane ziet mijn paspoort, komt:  "Holland...?? Ehh..ohh yes...very good: Croif very very good soccer man".

Ook bij taxi-chauffeurs dezelfde mening als ze erachter komen dat ik uit Holland kom.

 

Het zal me niet verbazen als Johan Cruijff tot voetballer van de eeuw gekozen wordt.

 

Het eindeloze gezwets over het roken of niet roken hier op dit board vind ik net zo´n tijdverspilling als het roken zelf.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...