Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste 2 weken in ieder geval wel Cees.

Daarvoor ook vaak op zondagavond, zal wel 22:00 geweest zijn.

Vaak kijk ik niet rond dat tijdstip en valt het op door mijn vrouw.

Als het dan bijv. 22:03 is als het opvalt, zal het wel om 22:00 begonnen zijn.

Verder werkt de Vu prima, neemt op en speelt af vanaf de NAS.

Als de blokjes komen is het weer over: ¨ga naar af en begin opnieuw¨!! Nie zo leuk nie..

• Moderator
Geplaatst:

Tja, die lopende blokjes betekenen dat je ontvanger probeert ergens informatie vandaan te halen en dat het dan kennelijk niet lukt.

Krijg je elke dag/week een nieuw ip adres van je provider?

En is dat dan misschien rond 22 uur?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Heb het al een aantal keren gecontroleerd. Maanden geleden veranderde het laatste nummer van het IP adres zo nu en dan met met plus 1 en weer terug.

Laatste weken niet meer gezien. Kan uiteraard ook in een split van een second gebeuren. zodat je dit niet kunt zien..

Ik houd het in de gaten en zal de provider weer eens bellen.

• Moderator
Geplaatst:

Gooi gewoon je netwerk kabel eens een paar avonden uit je ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Tja, die lopende blokjes betekenen dat je ontvanger probeert ergens informatie vandaan te halen en dat het dan kennelijk niet lukt.

Krijg je elke dag/week een nieuw ip adres van je provider?

En is dat dan misschien rond 22 uur?

Tot nu toe geen problemen meer met de Solo 4K, afkloppen maar.

Ondanks alle goede info van mede-forummers, denk ik uiteindelijk toch dat Tonski een juiste tip heeft gegeven omtrent de epg.import.

Bij het doorspitten van alles wat met de 4K te maken heeft, kwam ik ergens (weet niet meer waar helaas) een oud epg.import file-tje tegen, dat ik heb verwijderd.

Sindsdien geen problemen meer en hoop dat ook in de toekomst. (Morgen 22:00 weer even afwachten.. :).)

Iedereen hartelijk dank.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...