Ga naar inhoud


Vu+ Ultimo instellen voor Ziggo


carlo666

Aanbevolen berichten

Mag ik zo vrij zijn om te vragen welke regio? En mag je jezelf (nog wel) gelukkig prijzen dat je in vm. Ziggo gebied zit of is het vm. UPC? En heb je in VTi geen Kabel scan? (Ik ken alleen PLi).

Kabelscan plugin is gewoon aanwezig in VTI.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Alex1970 Het is oud Ziggo gebied (Limburg)

 

@Tonskidutch, een slimme man als jij weet dat. Als ik dat al wist zou ik nog niet weten waar ik een correcte cabe.xml vandaan moest toveren. Nu wel, na de kabelscan :tired: . (in VTi alleen gezocht op Cablescan, niet gevonden, moest ie met een K?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat al wist zou ik nog niet weten waar ik een correcte cabe.xml vandaan moest toveren. Nu wel, na de kabelscan :tired: . (in VTi alleen gezocht op Cablescan, niet gevonden, moest ie met een K?)

Even zoeken hier op Sat4All en je had de cables.xml gevonden die ik gemaakt heb.

Maar met Kabel scan plugin (inderdaad met een 'K') heb je die in principe niet nodig.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de volledigheid: https://www.sat4all.com/forums/topic/347544-cablesxml/?p=2358084
En Limburg staat er ook bij. (= Ziggo Zuid).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Wel een dubbele DvB-C tuner als je zowel op de éne en de andere ontvanger ook wil kijken?

Remote fallback tuner heeft alleen het IP van de hoofdbox nodig en een user en wachtwoord.... Kan niet zoveel mee misgaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die cables.xml moet naar etc/tuxbox? Daar staat in ieder geval satellites.xml. Ik vraag dit omdat ik met remote fallbacktuner op een andere box met de zenderlijst van ziggo erin zwart beeld heb :eek:

Ja, daarna reboot.

Bij remote fallbacktuner moeten de lamedb bestanden in beide tuners gelijk zijn. Even op het OpenPLi Forum kijken voor een tutorial.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een dubbele DvB-C tuner als je zowel op de éne en de andere ontvanger ook wil kijken?

Remote fallback tuner heeft alleen het IP van de hoofdbox nodig en een user en wachtwoord.... Kan niet zoveel mee misgaan....

De ultimo heeft naast 2 sat-tuners nu ook een dubbele c/t2 tuner, maar ip en user en wachtwoord klinkt meer als remotestreamconverter.

 

Komt er eigenlijk op neer dat ik poort 8081 had ingevuld i.p.v. 8001, eigen domheid dus. Tip van Alex om de tutorial nog eens door te lezen was dus niet verkeerd :tired:

aangepast door carlo666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...