Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze TV ging ploseling uit en kon ik alleen maar aan krijgen door de netsteker in en uit te doen, echter na enkele seconden ging hij weer uit.

Na hem een tijdje (30 min) afgekoeld te hebben wilde hij wel weer, maar na 1 minuut weer uit.

Weer netsteker uit en in en geprobeerd hem met de abo uit te zetten, dat lukte. Nu weer een paar minuten wachten en aanzetten met abo.

2 seconden beeld en TV weer dood.

Er is iets dat temperatuurgevoelig is denk ik.

Garantie is net voorbij, wat kan ik mijn soldeerbout nog doen?

VU+solo2


Geplaatst: (aangepast)

weinig,zonder kennis van zaken,,mee terug gaan naar de dealer,want ook na de garantie heb recht op een goed werkend toestel ,ook als deze Made in china is.Misschien dat er div elco's rot zijn bijv.als ze .bol staan,zijn ze  ook rot ,anders meten is weten.

aangepast door columbo
Geplaatst:

Dank je wel voor deze tip, ik ga hem gelijk bestellen en laat hier horen hoe het is afgelopen.

Dat wordt dan pas eind april, het is de TV in mijn vakantiewoning in Frankrijk.

VU+solo2

Geplaatst:

Ja een koelelementje erop plakken, ga ik doen.

Ik zag dat de IC was kaalgekrabt en dan zie je aluminium.

Kennelijk wisten ze bij Philips al dat dit een gevoelig onderdeel is

VU+solo2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...