Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Heb via mijn duo2 een zero verbonden middels remote fallbacktuner.

Dit werkt vlekkeloos echter op iets heel raars naar !!

De zenders van mtv networks bedoel vh1 en mtv rocks krijg ik met geen mogelijkheid open op de zero ??

Zenderlijst ed exact hetzelfde als ook de lamedb. Tuner op de zero staat niet ingesteld omdat er ook geen satkabel aan hangt.

Zie in de oscam webinterface van de duo2 dat er netjes om vh1 gevraagd word en ook gegeven word door de kaart maar op de zero krijg ik geen data op de transponder te zien ???

voor zover ik kon testen werken alle andere zenders van cd gewoon.

Heb zelfs de zenderlijst uit duo2 gehaald en deze ook al in een schone zero geplaatst en blijft dan ook nog steeds op deze zenders geen data op transponder geven ?

Wie heeft soortgelijke opstelling en heeft dit probleem niet ? Of met andere image dit probleem juist niet.

Ben erg benieuwd of dit bij meerdere voorkomt.

Bedankt en allen alvast een fijne pasen gewenst.

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ga ik zo even proberen.... Voor de goede orde: op je hoofd ontvanger werken ze wel? De MTV Networks kanalen staan bekend om hun multi-crypt problemen... Misschien handig om 'prefer local cards=2 te zetten als je met OSCam werkt...

Geplaatst:

Ga ik zo even proberen.... Voor de goede orde: op je hoofd ontvanger werken ze wel? De MTV Networks kanalen staan bekend om hun multi-crypt problemen... Misschien handig om 'prefer local cards=2 te zetten als je met OSCam werkt...

Hallo ja op de hoofdontvanger de duo2 werkt het gewoon.

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Geplaatst:

dat het op de DUO2 werkt is niet gewoon

daar draait de cardserver /  cardclient met het juiste aantal pid's

op uw zero draait er al een extra die dus de limiet van het aantal pids te boven gaat !!!

ander protocoll nemen

geen CCcam

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

dat het op de DUO2 werkt is niet gewoon

daar draait de cardserver /  cardclient met het juiste aantal pid's

op uw zero draait er al een extra die dus de limiet van het aantal pids te boven gaat !!!

ander protocoll nemen

geen CCcam

Hallo Op de client draait geen softcam is ook niet nodig daar de duo2 het decoderen doet.En het streamt naar de zero.

Geplaatst:

De cliënt draait geen softcam en heeft ook geen aansluiting op de schotel. Alles werkt via netwerk behalve die 2 zenders ook de andere simulcrypt werken gewoon. Denk dat het geen zin heeft om daar de kaart in te doen omdat de dvbapi deze niet zal aanspreken. Kan het uiteraard eens proberen.

Geplaatst:

Nog getest ? Krijg het met geen mogelijkheid voormekaar :(

Geplaatst: (aangepast)

de file dvbapi uit je webinterface op de server

ik heb wel de zero onder mijn hoede, maar de kaart levert sowieso geen MTV

dus dat testen brengt niets op

als de zero op MTV de stream oproept is op de oscam webinterface natuurlijk zichtbaar wat voor caid opgeroepen wordt

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

de file dvbapi uit je webinterface op de server

ik heb wel de zero onder mijn hoede, maar de kaart levert sowieso geen MTV

dus dat testen brengt niets op

als de zero op MTV de stream oproept is op de oscam webinterface natuurlijk zichtbaar wat voor caid opgeroepen wordt

kaart levert sowieso geen MTV Volgens mij ging het om vh-1 Maar ik laat het hierbij ben bang dat we elkaar niet goed begrijpen.

Als er op een transponder een melding komt van Geen data op de transponder !!! Denk jij dan dat de dvbapi nog om een ecm kan vragen ? Ik heb mij hier voorlopig even bij neergelegd en mss dat ik er na de pasen weer eens induik ;)

Bedankt in iedere geval voor je respons.

Fijne pasen

Geplaatst:

Hallo

Heb via mijn duo2 een zero verbonden middels remote fallbacktuner.

Dit werkt vlekkeloos echter op iets heel raars naar !!

De zenders van mtv networks bedoel vh1 en mtv rocks krijg ik met geen mogelijkheid open op de zero ??

laat het bezinken en vier een fijn Paasfeest

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

laat het bezinken en vier een fijn Paasfeest

Haha je hebt gelijk is ook wel verwarrend als ik praat over vh-1 en mtv rocks ;) En dan reageer jij met ik heb zelf geen mtv waarbij ik dan weer aan mtv nederland denk tja. Komt vast goed.

Groetjes en een fijn passfeest.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...