Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Haha je hebt gelijk is ook wel verwarrend als ik praat over vh-1 en mtv rocks ;) En dan reageer jij met ik heb zelf geen mtv waarbij ik dan weer aan mtv nederland denk tja. Komt vast goed.

Groetjes en een fijn passfeest.

Ps je kan het even goed nog wel testen hoor :) ofdat je ook geen data op transponder krijgt ondanks dat je geen mtv rocks kan kijken met jou abbo ;)

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

• 4 weken later...
Geplaatst:

het principe is identiek bij beide

het is enkel dat Pli een andere build en dus python gebruikt

testen kun je altijd natuurlijk.

maar waarom heb je in GODS NAAM Openpli op de zero gezet?

of zat er nog een pau aan vast? :grin:

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

waarom geen open pli dan, zijn er andere of betere sw. Normaal gebruik ik eigenlijk vti maar dacht deze keer makkelijk te zijn voor met name update van kanalen lijsten.

Ga asap eens testen, bedoeling is om deze ontvanger op verschillende plaatsen in het huis te gebruiken en via de duo2 als remote te gebruiken.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

schreef reeds dat ik de combinatie met die Plugin wegens de versie verschillen nog niet zo zie zitten

ik schreef enkel als grap dat Openpli de zero geen volledig gebruikers spectrum geeft daar ze de opname mogelijkheden van de zero niet ondersteunenmiddels die app Pau (zoals ze dat op hun forum bekend hebben gemaakt)

dat moet je zelf beoordelen of je die opname mogelijkheid moet hebben

en of dat dient te behoren tot de funktionaliteit van een receiver

en dat staat VTI je in ieder geval toe om daarin je eigen keuze te maken.

het is niet meer en niet minder

en de redenen of argumenten lees je bij Openpli forum

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...