robocop Geplaatst: 27 maart 2016 Geplaatst: 27 maart 2016 IK HEB EEN VRAAG WIJ HEBBEN EEN SAT RECEIVER MARNED DS-100XCI. iS HET MOGELIJK OM BIJ DEZE RECEIVER ALS JE BIJVOORBEELD NAAR EEN SATELIET ZOEKT DAT JE DAN ZIET OF ER IETS VOORBIJ KOMT? Ik bedoel dus dat je sneeuw op beeld krijgt en dan zie je of e iets voorbij komt.
Gast Mimisiku Geplaatst: 27 maart 2016 Geplaatst: 27 maart 2016 Sneeuw is iets uit het analoge tijdperk. Nu is alles digitaal. Dat wil zeggen: geen beeld of wel beeld....
robocop Geplaatst: 27 maart 2016 Auteur Geplaatst: 27 maart 2016 Nee ik bedoel dat het makkelijker zoeken is.
theparasol Geplaatst: 27 maart 2016 Geplaatst: 27 maart 2016 Nee, de analoge tijd is definitief voorbij.Je hebt nu beeld of geen beeld. Als je nu een schotel wilt afstellen kun je zo'n apparaatje gaan gebruiken. Als die signaal oppikt slaat de naald uit. Het is dan enkel nog kwestie om de goede satelliet op te zoeken en te fine tunen.
Moderator ceesv Geplaatst: 27 maart 2016 Moderator Geplaatst: 27 maart 2016 En een beetje beeld bestaat niet bij digitale ontvangst, of je hebt beeld, of geen beeld. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 29 maart 2016 Geplaatst: 29 maart 2016 En dat apparaat stamt uit 2006! Misschien hoog tijd om aan iets anders te gaan denken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen