Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu hopelijk ooit eens in HD.

Sluit ik me volledig bij aan.

Ik heb dit al eerder (2 jaar geleden) gevraagd aan canaldigitaal (toen reageerden ze er nog op), hopelijk gaan ze er nu iets aan doen, maar ik heb er een zwaar hoofd in... Krijg eerder het idee dat het een exit is van die zender. Hoewel het natuurlijk ook een omschakeling van sd naar hd zou kunnen zijn?

Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen er naar comedy central kijken, ik kijk er iig altijd wel een paar programma's per avond naar...

Geplaatst:

CC staat hier regelmatig aan, maar sd is inderdaad erg jammer. How i met your mother kan ik gelukkig via netflix wel in HD zien

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:

Canal Digitaal heeft Comedy Central als "zender van de maand" april benoemd.

Maar ja een sd zender zo benoemen terwijl hd de standaard norm is bij Canal Digitaal....?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Canal Digitaal heeft Comedy Central als "zender van de maand" april benoemd.

Maar ja een sd zender zo benoemen terwijl hd de standaard norm is bij Canal Digitaal....?

Een sd zender benoemen tot zender van de maand en ook nog zonder beeld. :lol: :lol: :lol:

Door een technisch probleem kunnen klanten met een Recreatie-pakket op dit moment Comedy Central niet ontvangen. Onze technici werken aan een oplossing. Als het probleem is verholpen, melden we dat op onze website.

Heeft u geen Recreatie-pakket, maar kunt u ook Comedy Central niet bekijken? Dan is de verklaring dat u de verhuizing van de zender in december van het afgelopen jaar gemist heeft. Laad dan de laatste HD-zenderlijst in óf voeg Comedy Central op de huidige uitzendpositie handmatig toe met de volgende gegevens:

ASTRA 19,2 – 11.973 – V – 27.500 – 3/4 – DVBS – QPSK

http://www.canaldigitaal.nl/nieuws/geen-beeld-op-comedy-central-/

Je zou haast denken aan een 1 april grap.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...