Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In Satellite Magazine is het volgende te lezen:

Satellietkijkers hebben er op de satelliet een gratis crime kanaal bij. True Crime is te ontvangen via de Astra 2 satelliet op 28,2 graden oost.

True Crime is een zender die vergelijkbaar is met Crime & Investigation en Discovery ID. Echter is deze geheel gratis en ongecodeerd te zien. De zender maakt deel uit van het free to air aanbod van Freesat en Sky. De ontvangt is voor True Crime op Frequentie 11.385 GHz horizontaal (SR 27.500, FEC 5/6) en de met een uur vertraagde True Crime +1 via 11.307 GHz verticaal (SR 27.500, FEC 5/6).

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Net als alle andere FTA's in dat genre 80% reclame en 20% programma. Niet interessant dus...

Geplaatst: (aangepast)

Dat True Crime More>Movies vervangt vind ik heel twijfelachtig, heb even mijn lijst overlopen en deze zender blijft nog (voorlopig) in lijst staan, als ik zap naar zender krijg ik alleen mededeling "ongeldige service". In vroegere gevallen van naamsverandering dan verandert de naam oude zender naar nieuwe naam zender. Ook is deze zender niet op dezelfde transponder actief. Ter info, ik laad altijd zelf mijn zenders in.

aangepast door astro iris
Geplaatst:

het is iedere dg iets anderswaarom maken jullie je er zo druk over het is iedere dag wat anders dat er veranderd carpe diem

cob

Geplaatst:

mens moet toch wat doen met zijn tijd en zijn hobby

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Ik kijk elke dag naar veranderingen op sites zoals KingOfsat of Lyngsat, zie ik veranderingen die mij interessant lijken dan update ik die, niet interessant doe ik niet. Is leuke hobby, doe dat graag.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...