Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Ik heb een philps dsx 6073 /03a Hier heb ik al vaker een nieuwe firmware ingedrukt.Maar nu heb ik het volgende probleem. Telkens als ik er een nieuwe firmware er in zet geeft het display de melding update error. Ik heb het geprobeerd met oslink versie 1.1 en 2.99a. en firmware V 1.0 Die er ook al eerder op heeft gedraaid. Weet iemand een oplossing voor mij
Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 ronaldw. Ik heb de klacht volgens mij al eerder hier gelezen op het forum. Als ik mij niet vergis moet je allereerst alle blokken "schoonmaken" en dan opnieuw proggen. Gebruik even de zoekfunctie van het forum, dan kom je volgens mij verder. Ben benieuwd naar de oplossing. Mocht het niet lukken, dan hoop ik dat er een kenner een juist antwoord voor je heeft. Veel suc6 in ieder geval
Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Ja dat klopt ik had deze week het zelfde probleem. Ik heb hem op de volgende manier opgelost zie deze antwoord. sat4all
Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Ja dat klopt heb ik ook gedaan Nu doet ie het weer op en top Dank je wel voor de reaktie Ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen