Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iedere keer als er een zenderlijst wordt ingelezen laat deze maar 100 zenders zien. Hoe zijn de zenders boven de 100 te benaderen?

Als ik tijdens het zappen boven de honderd komt springt deze weer terug naar 1.

AZbox premium HD+ (2xDVB-s); Philips DSR8121; triple LBN quard; triax 78

Geplaatst:

Wat van ontvanger heb je dan?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

• Moderator
Geplaatst:

De stekker voor een minuut uit het stopcontact helpt niet?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

De stekker voor een minuut uit het stopcontact helpt niet?

En daarna de zenderlijst opnieuw inladen?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

• Moderator
Geplaatst:

Bug in de software?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb bovenstaande adviezen wederom uitgevoerd en zie weer 997 kanalen. Ik heb dit al eens eerder gedaan. Na verloop van tijd liet die toch weer een zenderlijst tot 100 kanalen zien. Ik vermoed dat dit gebeurd als de zenderlijst wordt ververst. Ik heb de automatische verversing nu uitgezet. Nu maar even afwachten. Bedankt voor de adviezen.

AZbox premium HD+ (2xDVB-s); Philips DSR8121; triple LBN quard; triax 78

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...