Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

vandaag een mail van een webwinkel (mag geen naam noemen), waar bij de aanbiedingen helemaal bovenaan, reclame was gemaakt voor een toestel, met een grote rode drukknop. Je kan het vergelijken met een noodstop knop van een machine.

Er stond als volgt bij:

Ben jij het ook moe, dat iedereen bezig is met zijn smartfoon en tablet? Maak daar komaf mee, met dit toestel. Druk op de rode knop, en alle smartfoons en tablet worden in deze ruimte uitgeschakeld.

Dit leek me wel een 1 april grap, ondanks het fotootje dat erbij stond met wifi signalen. Stond ook bij, dat het enkel exclusief bij hen was. Wat er niet bij stond, was dat het enkel vandaag te bestellen was.

Volgens mij, kan men geen toestel maken, waarmee je met een druk op de knop, alle smartfoons en tablets kan uitzetten. En nog minder, als je wifi en bleutooth zijn uitgeschakeld.

Bij mijn weten, is dit het eerste jaar, dat ik zo'n grap kreeg, of is het toch geen grap? fantasieën toegelaten, als mods dat ok vinden. let dat je geen webwinkels e.d. noemt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

Het s al jarenlang bekend dat er oplossingen zijn om in een groot gebied alle elektronica definitief uit te schakelen zonder mens en infra structuur te beschadigen.

Alleen ouderwetse buizen toestellen blijven wel in bedrijf.

De elektronica, dat wil zeggen alles uitgerust met halfgeleiders, is wel definitief ter ziele.

Alleen wanneer dat in een webshop verkocht wordt staat wel binnen de kortste keren een legermacht voor de deur.

Dus dit zullen we maar onder een 1 April grap scharen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Bij de betreffende webwinkel ben ik er wel ingetrapt. Als je hem wilde bestellen werd er gemeld dat het uiteraard een (mijns inziens geslaagde!) 1 april grap betrof. Kennelijk was er heel veel belangstelling voor het product, bijna iedereen ergert zich aan anderen die constant achter hun telefoon of tablet zitten. Zelf doen we dat uiteraard nooit!!  :D  :D

T B

aangepast door TangoBravo
Geplaatst:

Overigens zijn dit soort apparaatjes wel te koop, illegaal weliswaar, maar ik was eens bij iemand thuis die met een simpel apparaatje alle signalen wegdrukte, geen wifi, geen 4 G, niemand was bereikbaar. Ging je het huis uit dan had je wel weer signaal. Maar, zoals gezegd, wel illegaal!!

T B

Geplaatst:

Dat noemen ze gewoon een GSM jammer

Deze zijn gewoon te koop en voor goed 200 dollar heb je er al een die zo ongeveer alles weet te blokkeren. (is alleen niet toegestaan hier)

Dit speelgoed wordt/werd echter veel gebruikt bij autodiefstallen, vandaar dat de duurdere merken vaak al weer een jammer detector in de auto hebben zitten die meteen alles blokkeert als zo'n signaal wordt waargenomen.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Elk jaar doet www c.... zo een grapje , deze was wel echt geslaagd

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

Dat noemen ze gewoon een GSM jammer

Deze zijn gewoon te koop en voor goed 200 dollar heb je er al een die zo ongeveer alles weet te blokkeren. (is alleen niet toegestaan hier)

Dit speelgoed wordt/werd echter veel gebruikt bij autodiefstallen, vandaar dat de duurdere merken vaak al weer een jammer detector in de auto hebben zitten die meteen alles blokkeert als zo'n signaal wordt waargenomen.

suc6

Gerrit

Zoiets wordt blijkbaar gebruikt, wanneer obama ergens met zijn wagen voorbijrijdt. het wordt dan waarschijnlijk gedoogd toegelaten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...