Ga naar inhoud


wat kost nou zo'n decoder?


hcfreak

Aanbevolen berichten

Kan je altijd op die ervaringen voortgaan? Toen ik naar mijn ISP overstapte, waren er niks anders dan slechte commentaren, een absolute afrader. Er toch op gewaagd, en ik heb maar één keer geen telefoon gehad, en dan was het nog omdat bepaalden de fritzbox heeft gehacked, en ik aandrong op nieuwe code's voor mijn voip telefoon.

Goeie ervaringen worden bijna nooit geschreven.

Maar ja, T.S., zal het moeten uitmaken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is een goede! Die staat ook op nummer 1 op mijn lijst en wel de KPN dochter on.nl (die heeft hier bij mij in Eindhoven glasvezel een aantal jaren geleden aangelegd. Het heette eerst onsneteindhoven). Ik betaal dan wel duidelijk meer. Maar wat is 24 euro per maand als je dan geen gedoe hebt met online.nl (heb de websites met alle klachten door gelezen en daar wordt je niet vrolijk van). 

 

On.nl biedt me : HD TV, internet (100 up en down) en telefoon (excl gesprekskosten) plus 3 extra decoders aan voor: 67 euro per maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja... een keuze maken is niet eenvoudig.  Zoals er al eerder gezegd is, lees je altijd klachten, en mensen die tevreden zijn hoor je niet, want die zijn tevreden....  ik heb geen ervaring met online, maar ik heb in nederland wel Telfort internet...  en ondanks dat je op hun forum ook veel 'klachten' leest, werkt het bij mij al jaren uitstekend.

Ik vind 67 euro per maand een horrorbedrag voor internet, tv en telefoon... maar goed, dat is een keuze die ieder voor zich moet maken... Ik zou nooit zó vreselijk veel voor dit soort dingen willen betalen.  Of je überhaupt 100 up en down internet nodig hebt is ook iets waar je volgens mij moet over nadenken....  ik weet niet wat het doel is van je internetaansluiting.... want daar hangt uiteraard veel vanaf, en dat beinvloed de prijs ook behoorlijk.

 

ik wens je veel wijsheid bij je keuze....    :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het ook een pittig bedrag (het is wel met drie extra decoders!) en 100 MB heb ik niet echt nodig (ik stream nauwelijks en haal geen grote (film) bestanden binnen (heb sowieso een hekel aan illegaal downloaden). Maar onsneteindhoven (on.nl) biedt dit alleen maar aan. Bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus eigenlijk gaat het helemaal niet om de vraagstelling zoals in je eerste bericht (betreffende de receiver) maar over een of andere gunstige provider die dat allemaal mogelijk maakt...

 

of niet soms

echt spannend is het daarmee niet en wordt het ook niet meer.

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...