Ga naar inhoud


Canaal bij consumente progamma kassa


1pm

Aanbevolen berichten

Het plaatsen van een schotel kan men nooit verbieden. Dat is al vaker aan de orde geweest hier.

Als je geen schotel *kunt* plaatsen wordt het een ander verhaal.

Dat is een uitzondering en dat canaldigitaal voor dit soort situaties dan ook besluit een abonnement voortijdig op te schorten siert hun dan ook!

 

Dus stel jouw controller wil opstappen vlak voor punt dat de jaarrekening ingeleverd moet worden dan vind jij het slecht ondernemerschap om die gast niet direct te laten gaan ipv aan zijn contract te houden zodat de jaarrekening ingeleverd is? ;)

 

Die mocht geen minuut meer blijven.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik noem dat kortzichtigheid, niet verder zien dan zijn neus lang is, in eigen voet schieten, zijn eigen ruiten ingooien.

Dom, dom, dom.

Maar ik vind het typisch voor dat bedrijf, dat altijd wel legalistisch bezig is, en tot het uiterste wil gaan in het sturen van gepeperde rekeningen.

Eigen schuld, dikke bult.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb of had een oom is 2 jaar geleden overleden wat een zeik zeg om dat abo op te zeggen ze moesten een overlijdings akte hebben copie opgestuurt alles aangetekent maar die bleven maar afschrijven nog .

Omdat die man overleden was duurt wel ff voordat geen rekening meer bestaat enz ivm met notaris enz na 4 maanden is gewoon niet meer betaalt geworden want er was geen rekening meer dus met gevolg jawel een deurwaarder aan de deur die hebben we toen alle info gegeven m.b.t opzegging en m vertelt wat voor stelletje a-sociale dat zijn we hebben nooit meer iets gehoort !

 

Ik kan me die situatie best voorstellen van die mensen bij kassa hoor

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...