activate Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Hallo, Ik heb een Mutant HD500c gekocht voor op de slaapkamer. Als ik de box aansluit kom ik helaas niet verder als het bootscherm op de ontvanger en het groete Mutant logo op de TV? Ook de afstandsbediening reageert niet. Wat kan er fout zijn? Alvast bedankt!
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Nieuw of 2de hands? Als de box nieuw is, terug in de doos en retour leverancier. Is hij 2de hands dan kan het zijn dat de vorige eigenaar een andere AB heeft geprogrammeerd. Zonder correcte zenderlijst krijg je gewoon geen beeld. Voor de AB zou je de verkoper kunnen raadplegen.. Anders gewoon even op ieuw flashen...
activate Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 Dank je voor je bericht, Als er geen zenderlijst inzit dan moet je hem toch gewoon kunnen laten zoeken? Dat lukt nu natuurlijk niet vanwege het niet werken van de afstandsbediening, hij heeft er OpenPli op geïnstalleerd. Het is een nieuwe, neem maandag in ieder geval contact op met de leverancier. Ik wilde hem gaan gebruiken met een F line in mijn orginele Dreambox(openPli) en een C line in de CCam voor de Mutant. Groeten, Erik.
activate Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 (aangepast) Net effe geprobeerd met USB..Niets.... Als ik hem aansluit op de router krijgt hij als adres 192.168.1.10. Hij doet dus wel iets? 3 april 2016 aangepast door activate
activate Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 Heb de C line erin gezet maar doet nog steeds niets als ik hem aanzet....
Moderator ceesv Geplaatst: 4 april 2016 Moderator Geplaatst: 4 april 2016 Als er geen zender ontvangen wordt valt er ook niets te decoderen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
activate Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 Hij kan/kon geen zenders ontvangen, hij doet/deed niets... Hij is inmiddels terug naar de leverancier, morgen komt er een nieuwe....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen