Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

als je naar de device manager gaat en bij die vraagtekentjes rechtsklikt, kan je dan daar drivers voor vinden?

Op zich bijzonder, aangezien de touch driver op de mijne gewoon een hid compliant touch screen is en de driver is van microsoft. Rechts klikken op je pc in de device manager en voor "scan for hardware changes" kiezen helpt dat wellicht?

Ik heb geen enkele driver van asus hoeven te installeren, maar als ik het me goed herinner heb ik de update gestart vanaf iso van de draaiende windows 8.1 maar wel gekozen om meteen alles te wissen. Dat scheelde al die zooi die ik toch niet wilde gebruiken. Ik heb op de flash drive van de 28.8 G nog 17,8 G vrij :)

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Komt het wellicht dat ik windows voor pc heb geinstalleerd ipv voor smartphone?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

• Moderator
Geplaatst:

heb je dan per ongeluk een 64 bits versie geinstalleerd ofzo?

Geplaatst:

Nee 32bit 100%.

Maar op de Asus-site zijn er haast

geen drivers voor w10 32 bit, wel

voor w8.

Heb jij wellicht de drivers voor w8 toegepast?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Geplaatst:

Sterk vermoeden dat de w8 drivers compatibel zijn , vergeet niet dat je telkens na een driver install een koude start meestal moet doen

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst: (aangepast)

Nee hoor je doet alles installeren en daarna een reboot. Scheelt een berg aan tijd en is hier altijd goed gegaan.

aangepast door Penthe
Geplaatst:

Deze had ik nodig, had hem nog op mijn tablet staan;

SOCPackage_Intel_BayT_M80TA_Win81_32_VER10E

Daar zaten alle drivers in, alles werkt nu weer volgens mij.

• Moderator
Geplaatst:

Nee 32bit 100%.

Maar op de Asus-site zijn er haast

geen drivers voor w10 32 bit, wel

voor w8.

Heb jij wellicht de drivers voor w8 toegepast?

neen.

Ik heb em uitgepakt, batterij opgeladen, geboot, lokale gebruiker aangemaakt, zalman virtal iso eraan en windows 10 geinstalleerd met de optie gooi alles maar weg en installeer windows 10 vers. Daarna heb ik alleen de display driver gedeinstalleerd en daarna de intel driver install tool een nieuwere versie van de intel drivers erop laten installeren en handmatig de drivers van de wifi geupdate door in device manager met rechts te klikken en voor update driver te kiezen, en vervolgens al mijn tools en programma's welke ik wil gebruiken geinstalleerd.

Mijn vrouw haar tab had nog de door asus geinstalleerde versie draaien en die had heel af en toe bij opstarten na het invullen van haar password ineens een zwart scherm, dat heb ik met de mijne nog niet gehad. Dus ook die van haar maar even geupdate :). Mijn vrouw haar tab is geupdate naar windows 10 met de optie alle software en instellingen bewaren omdat ze al een tijdje met windows 8.1 draaide en ik niet zo veel trek had in alle instellingen veilig te stellen en alles opnieuw te installeren. De mijne was nog niet gebruikt dus heb ik wel voor verwijder alles gekozen en dus ben ik al die goed bedoelde onzin van asus kwijt en office 365 staat er ook niet meer op.

Ik was toch niet echt van plan om tekst enzo te gaan verwerken met office 365 op mijn asus tab.

Geplaatst:

neen.

Ik heb em uitgepakt, batterij opgeladen, geboot, lokale gebruiker aangemaakt, zalman virtal iso eraan en windows 10 geinstalleerd met de optie gooi alles maar weg en installeer windows 10 vers. Daarna heb ik alleen de display driver gedeinstalleerd en daarna de intel driver install tool een nieuwere versie van de intel drivers erop laten installeren en handmatig de drivers van de wifi geupdate door in device manager met rechts te klikken en voor update driver te kiezen, en vervolgens al mijn tools en programma's welke ik wil gebruiken geinstalleerd.

Mijn vrouw haar tab had nog de door asus geinstalleerde versie draaien en die had heel af en toe bij opstarten na het invullen van haar password ineens een zwart scherm, dat heb ik met de mijne nog niet gehad. Dus ook die van haar maar even geupdate :). Mijn vrouw haar tab is geupdate naar windows 10 met de optie alle software en instellingen bewaren omdat ze al een tijdje met windows 8.1 draaide en ik niet zo veel trek had in alle instellingen veilig te stellen en alles opnieuw te installeren. De mijne was nog niet gebruikt dus heb ik wel voor verwijder alles gekozen en dus ben ik al die goed bedoelde onzin van asus kwijt en office 365 staat er ook niet meer op.

Ik was toch niet echt van plan om tekst enzo te gaan verwerken met office 365 op mijn asus tab.

Hoe ben je gekomen aan de Intel driver install tool?

Geplaatst:

Geen probleem dat de vragen hier gesteld worden, maar als je "Intel driver install tool" in google plakt krijg je direct het juiste antwoord.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Geen probleem dat de vragen hier gesteld worden, maar als je "Intel driver install tool" in google plakt krijg je direct het juiste antwoord.

Dat moet je maar net weten, daarnaast ben ik altijd bang om

verkeerde drivers te installeren, ik mis een goeroe achtergrond.

Maar blijkbaar is het een universele tool die op elke

Intel-gebaseerde chipset toe is te passen.

Ik verwacht dat de FW ende drivers op de Asus-site voldoende

zijn. Ook daar geen verwijzing naar Intel drivers.

En dan zou Windows imo ook de nodige drivers moeten en

kunnen installeren... niet dus.

Windows installeren wordt steeds lastiger, je moet zoveel naast

de standaard installatie extra doen en daar heb ik geen weet van.

Geplaatst:

Hoewel er één onbekend apparaat is waar ook geen

driver voor te installeren is moet ik zeggen dat alles

nu stabiel is en werkt.

• Moderator
Geplaatst:

je kan met rechts klikken op het apparaat en even het hardware id van het ding bekijken en even googlen of bingen.

2016-04-08 17_25_14-NVIDIA GeForce GT 720    Properties.png

Dan zoeken op hardware id in combinatie met windows 10. Als je een beetje geluk hebt kan je het ding vinden.

Geplaatst:

Gevonden, het was een camera driver die ontbrak.

Met behulp van Driver Identifier is het gelukt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...