Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Zonder iets te doen kan ik geen tuner meer selecteren in mijn dreambox. Ik heb geen uodate of iets gedaan?

iemand enig idee hoe dit kan? Alvast bedankt voor de moeite....

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Hmmmmmmmm. Als je echt niet gewijzigd hebt...

Voeding eraf.. Bakje openen. Tuner uitnemen en met een schone vlakgom de contacten schoonmaken. Tuner terugplaatsen en goed aandrukken. Boel weer vastschroeven en bakje dicht.

Stroom er weer op en controleren.

Nog steeds geen tuner? Dan voeding nalopen...

Gast Mimisiku
Geplaatst:

En wat ook nog kan is dat iemand je box gekaapt heeft t.b.v. Streaming. Netwerkstekker eruit en box laten herstarten...

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Gewoon je box geen toegang vanaf WAN laten toestaan. Dus eigenlijk alleen je Eigen network vertrouwen.. Of gewoon de netwerkstekker eruit halen. Voor gewoon gebruik is deze niet nodig. Je gebruikt immers een Eigen smartcard.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Zou je mij een klein beetje kunnen uitleggen hoe dit te doen....ben hier niet zo hamdig in.

Maar toegang naar je box is wel gelukt? :) Waarom zou dat dan niet andersom plots niet meer kunnen?

• Moderator
Geplaatst:

En wat ook nog kan is dat iemand je box gekaapt heeft t.b.v. Streaming. Netwerkstekker eruit en box laten herstarten...

Mijn box doet het niet zonder internet..... dus als ik pasword router aanpas zou het goed moeten zijn?

Het risico wat je hebt met illegale praktijken.

En zoals in onze huisregels aangegeven is daarover geen discussie mogelijk op sat4all.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...