Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Zelf heb ik een sony bravia TV, is een Android smart TV, en heeft oa ook een sat tuner aan boord, inmiddels aangesloten, en heb toegang tot de vier sat's, en met de CD kaart alles prima te bekijken.

Ook is er een Humax iCord, en werkt ook.......maar steeds kaartje wisselen tussen TV en HUMAX.

Een Smart-Wi gebruikt, en deze werkt redelijk, maar is erg onstabiel, dan weer de TV zwart, dan sat zwart, soms allebei zwart, en soms allebei werkend voor een paar uur.....

Erg onvoorspelbaar wanneer het werkt......

Ik overweeg een VU+ ontvanger aan te schaffen, en dan experimenteren met card-sharing, maar werkt dat icm een android TV?

Ze zitten allebei wel op het thuisnetwerk, aangezien ik de sony ook films etc laat afspelen vanaf mijn NAS

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Geplaatst:

Indien je deze kan installeren heb je de app Oscam nodig.

Bij Sony TV zijn er problemen mee gemeld.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

@joker55,

Laat je even weten als je met de VU+ aan de gang gaat wat de uitkomsten zijn, graag niet vergeten welke types je gebruikt met card-sharing, want dat is ook belangrijk.

Een kaart heen en weer wisselen is denk ik niet bevorderlijk voor de smartcard, als die stuk is krijg je vermoedelijk van Canaldigitaal een getrouwde module of ontvanger waar de smartcard is ingebakken, daar wordt je niet vrolijk van.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...