Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

voor de Vlaamse zenders en de Nederlandse zenders, gebruik ik altijd fastscan.

Mijn TNT decoder, scande die ook met de tijd.

Omdat mijn ganse settingslijst verouderd is, en ik op de plaats van de linuxjes geen internet meer heb, zocht ik hier een settingslijst, om deze via dreambox edit in te proggen.

Maar mijn zoektocht, kom ik uit bij verouderde lijsten.

Ik kon altijd het werk zeer aprechieren, van de hobbyisten die het deden, maar ze lijken dat ze zijn gestopt, of ik gebruik de verkeerde zoektermen. Omdat dreambox en vu linux ontvangers zijn, zocht ik sat settings, settingslijsten dreambox, sat settings dreambox e.a., maar recente kan ik niet meer vinden.

Het was al moeilijker, maar ik kon er nog eentje vinden (dacht dat deze ook hier actief was? maar ben niet zeker).
Zijn er nog actuele lijsten te vinden? Of zal ik zelf moeten scannen?

Of bestaat er een betrouwbare plugin, die de zenderlijst van de TNT kanalen inscant, zoals al mogelijk is van andere pakketten?

Nu TNT naar hd is overgeschakeld, zou ik tot mijn kaart is afgelopen (augustus dit jaar) mijn vu gebruiken, tenzij TNT, de alternatieve methodes buiten schot heeft gezet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...