Ga naar inhoud


Wirwar en onduidelijkheden bij "mijn tv vlaanderen" en live tv.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

Bezig bij iemand geweest, die een hoofdkaart heeft en een 2de kaart met live tv.

Eens aangemeld bij mijn tv vlaanderen, is van de 2de kaart bij abonnement niks te vinden. enkel bij zoeken, is op één plaats, die kaart te vinden. Ik wilde live tv installeren, en wat blijkt: "username or pasword incorrect".

Het is een compleet zooitje die "mijn tv vlaanderen", en hoe ik ook mijn best deed, live tv kreeg ik niet actief, terwijl dit wel actief staat. Via mijn paswoord vergeten lukt dit ook niet.

De personen achter de klantendienst, zijn enkel goed, om een smartcard te activeren, of eens kijken als alle facturen betaald zijn, maar ga je te technisch een ramp. Hier zijn de leden meer geleerd zou je denken, dat degen achter die helpdesk.

Misschien zijn er anderen die 2 kaarten hebben, die wel hun 2de kaart zien?

En die mogelijks wel weten, hoe je live tv aan de praat krijgt. Ik heb hier wel eens gelezen, dat je een vroeger e-mail adres moest gebruiken, maar helaas die mens denkt niet ooit een ander e-mail adres te hebben gebruikt. Betalen voor iets, dat je niet kan gebruiken, en dat zelfs de helpdesk niet aan de praat krijgt  :( .

Tips welkom.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een andere browser wil ook nog wel eens helpen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...