Ga naar inhoud


IN-LINE VERSTERKER


tokkio

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De ovale lnb die ik liet zien is een Philips-lnb maar die wordt al jaren niet meer gemaakt. Philips bracht die lnb uit ik twee varianten, SX1019 met een ronde kop en onder het merk Sky met typenummer SX1019S (met de S van Sky) met ovale kop.

In Engeland zijn de ovale lnb's nog wel te koop van andere merken.

Ik denk dat je met een Inverto Black Ultra betere prestaties krijgt.

 

Zou die Inverto Black Ultra echt zoveel beter zijn, die Triax LNB is er ene van 0,2 DB,en ik heb er beeld mee, ondanks de footprint voor Cabanes/tavira een schotel van 90 Cm aangeeft heb ik toch mooi beeld met mijn ovale maxvieuw schotel,iedereen zegde dat het niet ging lukken, als ik vorig jaar probeerde,maar dan heb ik er minder tijd en moeite ingestoken omdat TVVL nog op 19,2 uitzende,maar nu met die 23,5 is het andere koek,maar het is gelukt, ik vraag mij af of een grotere schotel zoveel meer signaal geeft, ik heb ook signaal nu ,ik begrijp wel dat men gemakkelijker signaal kan hebben met een grotere schotel, maar sterker???? Ook de sterkte van de uitzending zal wel een rol spelen denk ik,maar ik ga ,als ik terug thuis ben eens die Inverto Black Ultra uit proberen,benieuwd of ik winst zal hebben of dat het zonde van het geld gaat zijn.

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

MOD: Sluit dit topic nu eens af aub. We weten allemaal dat het langs geen kant werkt.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...