Ga naar inhoud


Ultra HD in kwart van de huiskamers


Sprietje

Aanbevolen berichten

in het webinterface...

 

Weet niet of dat vandaag al lukt ( heb nog meer te doen ) maar probeer het wel anders over 14 dagen Monaco. Heb wel Openwebwif maar als ik IP van Vu+Ultimo activeer in mijn browser dan moet ik gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Bij telnet staat root@vuultimo:~#     moet ik daar iets invullen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is zeker weten NIET het geval, op het AVS forum word daar duidelijk mee afgerekend dat is ook te zien in het servicemenu, het is 120 hz.

Het paneel zelf is 200Hz, inderdaad, de content komt met 120hz binnen en daarom zijn er ook discussies of het wel zin heeft om een duur 200 paneel te gaan gebruiken.

Veel merken zijn weer terug naar een 100Hz paneel en andere merken zijn er niet eens aan begonnen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die frequentie doet er toe wanneer je met 3D gaat werken, in combinatie met shutter brillen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik naar de nieuwe releases kijk in de bioscoop en op Blue Ray denk ik dat je je vergist.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dol op 3D zo nu en dan, voor mij geen aflopende zaak, zoals Cees zegt nog genoeg te zien in 3D de komende tijd oa de nieuwe Jungle book!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn 2 voorwaarden waardoor 3-D tot leven komt.

Een heel groot scherm. Of dicht op het scherm zitten.

Een 3-D weergave systeem wat goed werkt.

 

Al het andere geeft teleurstelling.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dol op 3D zo nu en dan, voor mij geen aflopende zaak, zoals Cees zegt nog genoeg te zien in 3D de komende tijd oa de nieuwe Jungle book!

 

Er zijn 2 voorwaarden waardoor 3-D tot leven komt.

Een heel groot scherm. Of dicht op het scherm zitten.

Een 3-D weergave systeem wat goed werkt.

 

Al het andere geeft teleurstelling.

 

Dus jullie zeggen dat 3D voorlopig nog wel in de huiskamer te zien zal zijn?

Nou, dat vind ik op zich goed nieuws aangezien mijn tv zo'n beetje aan vervanging toe is en ik op zoek ben naar een nieuwe.

Nu twijfel ik of ik een 3D model zal kiezen, veelal de wat oudere modellen omdat fabrikanten minder 3D tv's leveren, of dat ik juist nog even moet wachten op de nieuwere modellen met 3D.

 

3D lijkt mij wel leuk voor af en toe, maar als er geen content meer word uitgebracht dan heeft de aanschaf va neen dergelijke tv geen zin.

Het gaat in elk geval een 4K model worden in de grootte van 55" of 65".. Gezien de opmerking van Cees zal ik even kijken of ik vrouwlief zo ver kan krijgen dat er een 65" mag komen in de huiskamer. :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn vrouw wist na 3 dagen niet beter en geeft nu aan dat het volgende exemplaar 85" mag worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoef geen vrouw te vragen of ik mag :P

overigens het zijn juist de vrouwen die de technologie sneller accepteren en zo'n UHD voor een gangbare minimum standaard houden

 

het argument voor deze standaard is dat schitterend beeld (niet van alle modellen en types)

het argument tegen is er eigenlijk niet

 

als dan de huidige TV stuk is komt er ook hier een UHD in de huiskamer

als het effe kan met klokradio functie integreert en voorbereid voor satelliet / kabel / terrestrisch / IPTV en internetTV op xxxGigabit/sec

 

misschien zijn er tegen die tijd iets meer zenders in UHD

(lees voor de gein eens hoe we over HD introductie dachten)

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is gewoon de zoveelste editie van Bordewijks "Lijmen / het been".

En dan bedoel ik lijmen.

 

Je hoef alleen het woord breedbeeld/HD te vervangen voor UHD.

 

En kijken of je geen piano's vergeet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad, ik ben in de war met "Bint".

Het was ook in de vorige eeuw dat ik die literatuur las.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...