Ga naar inhoud


Ultra HD in kwart van de huiskamers


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ik heb nog een beeldbuis met hdmi aansluiting :)

 

Onze beeldbuis TV (HD-prepared) met HDMI aansluiting heeft het een maand geleden begeven.

 

Ook wij hebben nu een UHD TV staan.

Best wel mooi beeld, kan ik jullie vertellen...

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Van een glasbak naar een UHD scherm is ook een quantum sprong.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n HD-prepared beeldbuis-tv. Geeft nog steeds een prachtig beeld vind ik. Heb die als een van de laatste beeldbuis-tv's

die nog verkocht werden gekocht. Dit omdat de toenmalige led-tv's die betaalbaar waren voor mij onacceptabel slecht beeld hadden.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een K9 Philips beeldbuis TV met zeker een stuk of 10-12 buizen. Het beeld is prima. Mijn dochter heeft er nog veel plezier van gehad. Stond op haar slaapkamer. Verwarming had je niet nodig in de winter. De TV verbruikt ca. 400 Whiskey´s.

 

Het mooie was dat de Humax 5400 nog een UHF uitgang had.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n HD-prepared beeldbuis-tv. Geeft nog steeds een prachtig beeld vind ik. Heb die als een van de laatste beeldbuis-tv's

die nog verkocht werden gekocht. Dit omdat de toenmalige led-tv's die betaalbaar waren voor mij onacceptabel slecht beeld hadden.

 

De kringloopwinkels staan vol met beeldbuizen met een toeter, helaas rijden er nogal wat handelaren in een dikke auto rond die het voor mensen met een krappe beurs weg kapen.

 

Het gaat zelfs nog verder kreeg ik te horen van iemand die veel met kringloop winkels contact heeft, de handelaren halen knoppen van de TV's zodat ze bij de volgende dag dat ze de kringloopwinkels afrijden niet lang hoeven te kijken of ze ze al gezien hebben, hoe laag kan je gaan?!

 

Inmiddels halen veel kringloopwinkels de knoppen die los kunnen zelf van de TV's en andere apparatuur waar handel voor is er af, er staat dan een briefje bij dat de knoppen onder een bepaald nummer bij de balie liggen als men interesse heeft voor aanschaf, net als met de afstandsbediening.

 

Ook hebben verschillende kringloopwinkels met elkaar contact en weten ze wie de handelaren zijn, ze mogen ze niet weigeren in de kringloopwinkels, maar ze worden wel op de vingers gekeken.

 

Hoe diep kunnen handelaren zinken om goedkope TV's en andere apparatuur voor mensen met een krappe beurs weg te kapen, ik vind dat echt verschrikkelijk laag.

 

Sorry, het is wat off topic, maar ik kan mij daar zo boos over maken.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom in 2016, of alles nu zoveel beter is, dat is niet bewezen, :P

 

Een platte OLED UHD TV is leuk, nog wel aardig aan de prijs, maar dat zal binnen een paar jaar wel flink goedkoper worden.

 

Ik sprak laatst iemand van 83 die niets in een kromme TV zag, die zei dat je ze dan moet rechtbuigen door er op te gaan staan. Tja, ik kan mij daar wel iets bij voorstellen, veel onzin voor de meeste mensen, voor mij ook overigens.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Panasonic is ook geen favoriet van de gebogen beeldschermen, maar onder druk van de concurrentie leveren ze wel modellen met gebogen schermen.

We hebben er jaren over gedaan om de schermen plat te maken, en een of andere marketing goof werpt ons weer jaren terug in de geschiedenis.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik begrijp uit wat ik op een plaatje zag, dat die tv's nu wel naar de "verkeerde" kant krom getrokken zijn. ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...