Ga naar inhoud


zenderbeperking bij opnemen.


sandere39

Aanbevolen berichten

Bij opnemen van  twee zenders worden er diverse andere zenders onbekijkbaar,ik meen mij te herinneren dat ik toch meerdere opnames tegelijk kon laten lopen en toch alle zenders kon bekijken (tot een max natuurlijk)

 

Is er iets mis ,hoe kan ik controleren of alles wel goed in/afgesteld is?

openpli 4

3.13.5

enigma 2016-03-14

laatst geupgrade 2016-03-16

dvb drivers 2015-10-01

pythonversie 2.7.3

 

gr sander

aangepast door sandere39
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

En hoeveel antenne kabels?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dezelfde configuratie. Maar bij sommige opnames zijn anderen niet mogelijk. Bv. SBS 6 opname dan heb je al een heel veel zenders die op hetzelfde bandbreedte zitten. Bij twee opnname's zullen nog meer zenders wegvallen Ze zitten elkaar dan in de weg. Bij puzzelen van welke zenders is het me wel eens gelukt 4 op te nemen. Maar dat ging niet lng goed als je nog wilt zappen.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

max 4 opnames of 3 opnemen en 1 kijken.Is beperkt door sid limiet.Deze moeten dan verdeeld over 2 transponders of op dezelfde transponder zitten.Dit omdat je 2 kabels op je tuners hebt.

Dit wel te verstaan met de kaart rechtstreeks in je box en niet via een module.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch lijkt dit veel meer op maar een tuner geconfigureerd of maar een werkende antenne kabel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...