Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag,

Is het mogelijk om met de Ipbox rechtstreeks op te nemen op een usbstick?

In plaats van dat je het HD medium gebruikt die aan de server hangt in mijn geval een X3.

Als ik de usbstick formatteer en mount op de Ipbox en daarna een opname doe krijg ik namelijk meteen een blue screen.

Dus misschien doe ik iets verkeerd?

Alleen heb ik geen idee wat dan?

Alle hulp / info is welkom.

DeBuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Geplaatst:

Moet je dat niet instellen op je ontvanger waar de IP-box mee verbonden is? 

Ik heb geen idee?

Ik zal de menu's eens doorlopen op de X3..

Wel zie ik in de crash's dat die het heeft over timers op de X3 waar iets mis gaat..

Moet er wel bij vermelden dat opnemen op een HD die aan de X3 hangt wel goed gaat..maar omdat de Ipbox bij een "vreemde" op de kamer staat wil ik graag dat haar opnames privé blijven net als de mijne.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Geplaatst:

Opletten met die "vreemde". Straks wordt je beschuldigd van beelden niet legaal aan te bieden. Het kan uiteraard een tijdelijke logie zijn, maar men trekt soms snel ( verkeerde) conclussie's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Opletten met die "vreemde". Straks wordt je beschuldigd van beelden niet legaal aan te bieden. Het kan uiteraard een tijdelijke logie zijn, maar men trekt soms snel ( verkeerde) conclussie's.

Die "vreemde" is een huisgenote waar ik een kamer aan verhuur..dit alles is gewoon inpandig bij mezelf heeft ook niets met evt Wan sharing te maken.

De ipbox hangt gewoon lokaal aan mijn X3.

Ik heb inmiddels wel een map aangemaakt op mijn eigen HD voor de huurster en mijn eigen mappen voorzien van inlog en ww.

Mocht iemand toch weten hoe ik rechtstreeks kan opnemen op een Ipbox dan hoor ik het graag.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...