Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan het verkopen van mijn groene Seca2 smartcard die afgesloten is, maar wel op mijn naam staat problemen geven?

Ik ben al naar Seca3 over, maar voor de gene die antiek verzamelt of een museum is begonnen, het gaat mij er meer om of het problemen op kan leveren.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst: (aangepast)

Aan wie wil je die verkopen?

Aan een persoon die graag naar BVN en de vijf noordelijke regionale zenders kijkt misschien?

Je loopt het risico dat je wordt aangeklaagd voor oplichting.

aangepast door Sprietje
  • Moderator
Geplaatst:

Als je hem verkoopt als plastic kaartje met opdruk, te gebruiken als ijskrabber, zal je dat geen problemen opleveren.

Wanneer je hem verkoopt als kaart waarmee je Canaldigitaal betaaltelevisie kan kijken, wel.

De koper zal er dan geen plezier aan beleven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

@Sprietje,

Dan zou ik er wel netjes bij zetten dat dit een afgesloten Seca2 kaart is, maar ik doe het helemaal niet, er staat een uniek nummer op dat wel aan mijn naam gekoppeld staat. Ook al is deze afgesloten, ik wil geen gedonder hebben, je weet nooit hoe dat balletje kan gaan rollen met CDS als de kaart door een vreemde als omruilkaart ineens bij mijn Seca3 kaart het ligt uit gaat, of dat ik ineens een extra rekening krijg waar ze bij CDS altijd zo makkelijk in hun voordeel over doen.

Ik doe hem wel bij mijn beperkte verzameling telefoonkaarten, die zijn ook al antiek. ;)

@ceesv,

Ik heb geen auto en als ijskrabber verkopen die vaak gratis weg gegeven worden zal goed lastig worden. :(

aangepast door ilseonline

Geplaatst:

Join the club, ik kan onderhand ook al kwartetten met (afgesloten) smartcards...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Join the club, ik kan onderhand ook al kwartetten met (afgesloten) smartcards...

Dat kan wel, maar ze zien er vrijwel allemaal het zelfde uit, op het nummer na dan.

Geplaatst:

Bij mij verschillende van KPN Digitenne, één van Online (Digitenne), oranje en zwarte van Canal Digitaal, één van Ziggo...

Oh ja, en een nooit gebruikte Goldwavercard.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...