Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Galaxy A3 heeft sinds kort vreemde problemen.

Het begon enkele weken terug met dat mijn batterij status op 50% bleef hangen, als ik hem aan de lader hang geeft hij na een tijdje 100% aan en

bij loskoppelen ging hij weer terug naar 50%, een probleem waar wel met te leven is.

Maar sinds Vrijdag is het erger geworden, het duurt nu ongeveer 8 seconden voor hij standby is als je op de home button drukt.

Als hij uitstaat bij het laden gaat hij steeds herstarten naar het batterijlogo dat 0% aangeeft, zet ik hem aan dan geeft hij na ongeveer 2 uur weer 100% op de batterij en gaat weer 3 dagen mee. Tijdens het laden geeft hij het (bliksem) logo in de batterij indicator ook niet meer weer. de telefoon is al enkele keren gereset, maar dat helpt ook niet.

Nu ben ik bij een telefoon reparatie winkel geweest, die zegt dat er een nieuwe batterij in moet, maar ik twijfel of het aan de batterij ligt, maar eerder aan een IC oid die de batterij status bijhoudt.

Iemand hier ervaring mee ?

De telefoon is overigens gelijmd en niet zomaar te openen om zelf een kijkje te nemen.

Geplaatst:

Dit zijn wegwerpspullen, verder geen tijd meer aan verliezen, op naar een nieuwe, zo hebben de fabricaten het voorzien.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst: (aangepast)

baterij is ong 25 euro voor de A3

als de reparatie winkel zegt dat er een nieuwe batterij in moet,waarom twijfel je dan nog ?

aangepast door Steve
Geplaatst:

Ik had hier ook een probleem met een accu ,ik heb er 1 gekocht van €10 werkt als een trein

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

De batterij vervangen kost bij de reparateur 50 Euro.

Zelf doen lijkt me geen optie omdat het gelijmde scherm los moet om bij de batterij te kunnen komen.

Nu ben ik best bereid om nog 50 Euro aan de telefoon te spenderen, maar ik heb het gevoel dat het niet de accu is die dit veroorzaakt.

Geplaatst: (aangepast)

Het achter klepje kun zo verwijderen ,de accu wip je er ,daar zit de simkaart ook

heb je klepje dan vast gelijmd

aangepast door satencom

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Het achter klepje kun zo verwijderen ,de accu wip je er ,daar zit de simkaart ook

heb je klepje dan vast gelijmd

Dat gaat bij de A3 niet lukken.

Geplaatst:

@gps ,vreemd ,dit staat op de webshop

De Galaxy A3 batterij kun je heel eenvoudig zonder gereedschap vervangen

door het klepje aan de achterkant van je Samsung Galaxy A3 te openen,

de oude Samsung batterij uit te nemen en de nieuwe Samsung batterij te plaatsen.

Geschikt voor: Samsung Galaxy A3 

Type: EB-BA300BBE

Capaciteit: 1900 mAh

Geplaatst:

@gps ,vreemd ,dit staat op de webshop

De Galaxy A3 batterij kun je heel eenvoudig zonder gereedschap vervangen

door het klepje aan de achterkant van je Samsung Galaxy A3 te openen,

de oude Samsung batterij uit te nemen en de nieuwe Samsung batterij te plaatsen.

Geschikt voor: Samsung Galaxy A3 

Type: EB-BA300BBE

Capaciteit: 1900 mAh

Je moet niet voor informatie bij webshops kijken, ze nemen alles van elkaar over inclusief verkeerde info.

Kijk bij Samsung en je ziet dat er aangegeven wordt dat de batterij NIET uitneembaar is.

Ben er zelf mee de boot ingegaan. Had een Samsung uitgezocht en meerdere webshops gaven aan dat toestel over elektronisch kompas beschikte.

Toestel besteld maar had dit dus niet. Werd op Samsung site wel goed vermeld. 

Batterij
  • Internetgebruik (3G) (uur)

Tot maximaal 12

• Internetgebruik (4G) (uur)

Tot maximaal 13

• Internetgebruik (Wi-Fi) (uur)

Tot maximaal 15

• Video afspelen (uur)

Tot maximaal 14

• Batterij capaciteit (mAh)

2300

• Uitneembaar

Nee

• Audio afspelen (uur)

Tot maximaal 58

• Spreektijd (3G W-CDMA) (uur)

Tot maximaal 14

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...