Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Ja, maar niet elke ontvanger kan daarmee omgaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heel veel bedankt voor de laatste 3 reacties. Ik heb sowieso een Duo-LNB van CanalDigitaal gekocht (en gisteren ontvangt) en zal dus die installeren. In principe zou dit goed werken.

Geplaatst:

Ook een vraagje, ik heb schotel 70 cm en de duo lnb waar ik het niet voor elkaar krijg Astra 23 te ontvangen. Astra 19 doet het prima maar waarom de 23 er niet bij komt is mij een raadsel? Wat kan ik nog proberen? Buiten dat ik de schotel alle manieren richt lukt het niet, plaats Nijmegen. Ontvanger is Philips  DSR 7141 alle kanalen opnieuw ingeladen maar het ligt eraan dat Astra 23 niet zichtbaar wordt. Bedankt voor een bruikbare tip, Groet Betta

Geplaatst:

Heb je in het menu van de ontvanger diseqc 1.0 ingesteld met Astra 19,2 op A en Astra 23,5 op 2 op B?
Staat de kop van de Astra 23,5 in de klem?
Staat de duo-lnb 11 graden schuin?

Geplaatst:

Ik heb altijd alleen astra 19 gekeken maar dat schiet dus niet meer op, er zat altijd deze duo lnb op maar kan het zijn dat de lnb kapot is? Of ontvang je dan Astra 19 ook niet meer?

Geplaatst:

Wat is het precies voor een schotel? Welk merk en is die 70cm de breedte of de hoogte?
Welke duo-lnb heb je precies, merk en type?
Ontvang je de Astra 19,2 wel op de vrijhangende kop? Vouw daar even een stukje aluminium folie overheen en kijk of je de Astra 19,2 dan nog ontvangt.

Geplaatst:

het merk schotel is Hirschmann, 70 hoog 66 breed. En heeft alleen de dubbele knop aan gezeten dus nooit enkele. Ik heb hem bij Canal Digital gekocht enkele jaren geleden, heb nooit de moeite genomen om de andere astra te krijgen omdat alle programmas die ik kijk op astra 19 ZATEN, nu alles aan het verdwijnen is daar heb ik dus wel een probleem. Als je iemand moet vragen te uitrichten is het algauw 65 € als je geluk hebt....Dus ik wil eerst alles zelf proberen maar wordt er naar van...maar de kabel is ook wel duurder dan dit maar het schiet niet meer op zo.

Geplaatst:

Ik heb een 78 cm schotel.

Ik heb deze schotel van een satelliet-verkoper in Nederland gekocht, samen met mijn huidige SD Philips receiver, LNB, enz.

Heb je ook al een nieuwe receiver?

En een nieuwe smartcard? (Oranje)

Meer die Philips ga je weinig ontvangen op de Astra 3.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Ik denk dat je de Hirschmann Hit FESAT 65 die 67cm breed is en 71,5cm hoog incl. de rand.
Zou je eens een foto willen maken van de schotel van de voorkant zodat de duo-lnb goed te zien is en van de achterzijde zodat ik de bevestigingsklem kan zien.

post-60869-0-55683600-1463908079.jpg

• Moderator
Geplaatst:

Waarom stel je jouw vraag dan in het onderwerp van iemand anders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Sprietje, ik heb wel de foto maar moet even uitvissen hoe die te plaatsen? wil je me even zeggen hoe ik dat doe? Thanks

aangepast door Betta
Geplaatst:

Waarom stel je jouw vraag dan in het onderwerp van iemand anders?

Nou sorry, ik meng mij niet in een bericht??? Maar Alex reageerde op een bericht van Meg96 in mijn discussie met Sprietje? Zo erg is dat nou ook weer niet, toch?? Ik gaf een net antwoord dat het niet over mijn  reciever ging, dat was alles, sorry als dat verkeerd was.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.