Ga naar inhoud


Fritzbox 7270 telfort iptv wil niet


muppet

Aanbevolen berichten


TV zit op vlan 4 bij telfort.

 

Op mijn 7390 zit telfort met iptv voorgeconfigureerd als keuze mogelijkheid bij internetprovider. Die zet de vlans goed.

Als dat op die ouwe 7270 niet het geval is kijk dan eens of er een firmware update voor beschikbaar is, misschien voegt dit telfort toe.

Als dat ook niet lukt zul je er freetz op moeten zetten. Dan kun je wel met de hand vlan tags op de lan poortjes zetten.

 

http://freetz.org/wiki/help/howtos/security/switch_config

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom je niet gewoon de hardware van Telfort hebt laten staan....  of hebben je ouders zulke specifieke IT wensen dat het standaard Modem/router dit niet aankunnen?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom je niet gewoon de hardware van Telfort hebt laten staan....  of hebben je ouders zulke specifieke IT wensen dat het standaard Modem/router dit niet aankunnen?

 

Laten we het zo zeggen sommige dingen zijn prive en ga ik hier niet over hebben dat is de reden dat ik dat telfort modem er tussen uit heb gehaald.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok.... uiteraard zijn er prive dingen die je niet op een forum neerzet, dat begrijp ik volkomen.  in dit geval is het denk ik wel om problemen vragen, want ik vermoed dat Telfort geen "vreemde" modems ondersteunt.

Je zou het wel eens op het Telfort forum kunnen proberen, daar zitten wel een paar mensen die behoorlijk wat kennis hebben...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...