Ga naar inhoud


geen beeld op betaalde zenders cd


wiltop

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De smartcard-updates gaan er inderdaad op zondagen uit, zo is mijn waarneming.

Vanochtend bevroor het beeld daarbij weer even. Inderdaad zo'n 10-14 uur geleden.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De smartcard-updates gaan er inderdaad op zondagen uit, zo is mijn waarneming.

Vanochtend bevroor het beeld daarbij weer even. Inderdaad zo'n 10-14 uur geleden.

 

smartcard updates zijn continue, dat heeft niks met zondagen te maken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

smartcard updates zijn continue, dat heeft niks met zondagen te maken.

Ik krijg niet elke dag een aanpassing van de smartcarddatums. Jij wel?

Ik heb die gisteren wel gehad.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard wordt de update uitgevoerd zodra je de smartcard in je ontvanger steekt en afstemt op een CD/TVV zender. 

Ik denk toch dat er gistermorgen een algemene update plaatsvond. Maar wellicht heb ik het mis.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07 schreef op 18 Apr 2016 - 08:17:

Ik krijg niet elke dag een aanpassing van de smartcarddatums. Jij wel?

Ik heb die gisteren wel gehad.

 

Nou en of als de datum niet courant is. Dat heeft niks met zondag te maken.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou en of als de datum niet courant is. Dat heeft niks met zondag te maken.

Dat gaf ik hierboven ook al aan.

Maar als ik de geschiedenis in duik, blijkt dat er in het weekend belangrijke wijzigingen worden doorgevoerd, die uiteraard blijven gelden voor smartcards die later worden ingevoerd. Dat is mijn punt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geen punt want je verhaal klopt niet. Er gebeurt niks speciaals in het weekend. Smartcard updates lopen 24/7 behalve als er een storing is.  Dat jou kaart toevallig op zondag een shared emm krijgt die de datum verlengt wil niet zeggen dat deze shared emm's niet op andere dagen lopen.

 

Nu denk je misschien, ja maar op andere dagen krijg ik geen datum verlenging. Dat zal waarschijnlijk zijn omdat die shared emm al verwerkt is maar dat wil niet zeggen dat andere kaarten die datum verlenging niet op een compleet andere dag kunnen krijgen.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb recent 2 kaarten na de winterstop weer opgestart.

De data stonden ergens in december, en na enkele minuten waren de kaarten met een nieuwe datum voorzien en was er weer beeld.

 

Die datum updates komen dus doorlopend voorbij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard, anders zouden de kaarten geen beeld (gaan) geven.

Het gaat mij om het moment van verlenging. Die momenten zijn m.i. niet willekeurig. 

Maar goed, Willtop heeft een ander probleem. Wel verlenging, en toch geen beeld.

Ik ben benieuwd of hij ons ook even op de hoogte houdt over de verdere afloop.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

het moment van de verlenging is voor elke kaart verschillend. Er zit uiteraard wel een mechanisme achter maar dat begint niet bij iedereen op zondag vandaar dat ook niet iedereen dezelfde datum heeft in de kaarten.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteindelijk vandaag mobiel moeten bellen vanuit Portugal , en ze hadden beide kaarten gestopt , ondanks aangetekend schrijven , met kaartnr van tweede kaart.

 

ze kon mijn hoofdkaart weer activeren , met enige kosten , maar laten doen.

 

service was uiteindelijk vriendelijk en goed.

 

zal aangetekende brief nogmaals opsturen , maar die moeten ze hebben , dat is toch weer moeite voor niets.

 

geen beeld op filmnet , maar dat laat ik maar zitten , keek er toch amper naar

 

bedankt voor jullie moeite

2 x dm800hd + 1 x dm8000

3 x vuduo + 1 x vuduo2

1 x coolstream

1 x nas 2413

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Begrijp ik nu goed dat je na 28 bijdragen in dit onderwerpje je herinnert dat je een kaart had opgezegd?

Dan had bmen hier in bijdrage 2 je al op dit spoor gezet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...