Ga naar inhoud


Smartcard digitenne


John77

Aanbevolen berichten


De nieuwe kpn-digitenne smartcard werkt niet in TopField 6000,ik heb hier het zelfde probleem gehad

Ik heb met KPN gebeld  gevraagd hoe dat zat ,het kwam er op neer ,de mensen zetten de oude ontvanger

op een 2hands website  ,dat willen ze blokkeren,daar mee

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ze blokkeren dus hun Eigen ontvangers??? Lekker slim dan.. Ik heb hier een TF-6000 geleverd door de KPN met bijbehorende witte smartcard met KPN logo erop... Hoe ruimen ze dat dan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisiku ,Zolang jij op die smartcard  een abo op hebt ,zal dat geen probleem zijn,met de TF,6000

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwere typen smartcards van KPN, edpnet, Online en wellicht ook van Stipte werken niet op de Topfield TF6000COK met hardware ID 30652 (software versie 1.65).

Er zijn ook Topfield TF6000COK ontvangers met system ID 30654, deze zouden (met software versie 1.68) wel overweg kunnen met de nieuwere typen smartcards.

Daarnaast werken de kaarten ook niet op de Samsung SMT-1000T en de Samsung SMT-1100T. Deze ontvangers hebben de gebruikers van het eerste uur vaak moeten kopen om ze nu alleen nog maar voor FTA te kunnen gebruiken... :crazy:

 

Op bijgevoegde Excelsheet een overzicht voor zover ik het weet, de meeste gegevens zijn afkomstig van dvbt4all.

 

Een aantal ervan heb ik nog op de plank liggen hier...

Software versies DVB-T ontvangers.zip

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze blokkeren dus hun Eigen ontvangers??? Lekker slim dan.. Ik heb hier een TF-6000 geleverd door de KPN met bijbehorende witte smartcard met KPN logo erop... Hoe ruimen ze dat dan??

 

Is alleen bij een nieuwe kaart en tegenwoordig ben je (bij KPN dan) verplicht daar dan tegelijk een huurtuner (of CI-module) bij af te nemen, deze werken wel samen natuurlijk.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...