Ga naar inhoud


Nokia 6300 is vastgelopen, hoe krijg ik deze weer aan de gang?


Aanbevolen berichten

Ik heb nog steeds een oude vertrouwde Nokia 6300, maar die is om ik weet niet wat voor reden tijdens het lezen vast SMS-jes gelopen.

 

Uit en weer aan zetten werkt niet, een harde reset geven door de batterij er uit te halen en opnieuw te plaatsen helaas ook niet.

 

Als ik de telefoon aanzet, vraagt de telefoon om de pincode van de simkaart, daarna komt het opstart riedeltje en de twee handjes de elkaar de hand schudden, vervolgens gebeurd er niets meer.

 

Wat kan ik doen om de telefoon verder te late opstarten, of is er iets anders aan de hand?

 

Ik heb wel eens gehoord door de + en de - tegen elkaar te houden als de accu verwijderd is er een reset kan plaats vinden, helaas zie ik 3 contactpunten en weet ik niet welke de + en de - is, iemand enig idee?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb d'r zelf geen, wel een manual, een configuration tool (om op de pc met usb verbinding instellingen te maken?) en suggesties.

 

Probeer eens met een volle batterij, zonder sim en micro sd op te starten. Op de laatste twee staat misschien info die de telefoon niet begrijpt.

De sim kan een verkeerd geschreven sms bericht bevatten, of de micro sd (als die er in zit) een schijf/schrijf fout.

 

Succes!

 

NB De configuration tool lijkt onder windows 10 niet te willen installeren.

aangepast door abmg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...