Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Binnenkort schaft one drive de gratis  15 gieg af en gaat naar 5 gieg.

Nu is 5 gieg wat weinig dus dropbox is al goed vol en zal dus vanaf dan ook one drive niet meer volstaan.

Met de 15 gieg had ik meer dan voldoende.

Heeft iemand goede ervaringen met een gratis alternatief met ongeveer 15 -20 gieg?

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Nee, niet echt. Er is nog een gratis Mega account van 50GB, maar dat is meteen ook MEGA traag.... Ik heb alles gewoon thuis op mijn 2 NAS sen met externe backup... Ben je meteen ook niet meer gelimiteerd...

Geplaatst:

Wat is mega traag in vergelijk met dropbox of one drive.

Ik gebruik het enkel om wekelijks enkele foto's/kleine filmpjes te delen.

Dus heel weinig en basic.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Geplaatst: (aangepast)

Google drive geeft je 15 GB en ook GRATIS

----------------------------------------------

Elk bestand opslaan

Google Drive biedt je 15 GB gratis online opslagruimte voor je foto's, artikelen, ontwerpen, tekeningen, opnamen, video's – alles.

post-51681-0-95392700-1461408752.png

aangepast door catw
Geplaatst:

Usb stick van de action.  16 gig voor €10,- ongeveer. Goed alternatief.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

ja tuurlijk, een usb stick

met de post opsturen zeker?

:grin:

het is op meer dan een manier mogelijk data aan uw kennissen te sturen

maar WANdrive is eigenlijk voor je prive data op meerdere toestellen zodra je daarop aanmeld

Googledrive heb ik gezien, helemaal niet verkeerd. blijft ook daar de vraag wie de GB's limiteert in de toekomst

The Crying Cowboys

Aaron Rux

• Moderator
Geplaatst:

google es op "stack storage". Daar kan je een invite aanvragen voor 1000 Gbyte. Ik heb er ook eentje verzilverd en da's best handig als je even wat wil delen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Onedrive had een aktie dat je de 15GB mocht behouden, als je daar niet op in bent gegaan heb je straks nog maar 5GB. Ik kreeg keurig de onderstaande email van onedrive. Ik blijf mijn 15GB behouden op beide Onedrive accounts.

Important changes to OneDrive

As you know, the amount of storage that comes with most OneDrive accounts is changing from 15 GB to 5 GB. You previously confirmed your desire to keep your 15 GB of free storage (and the 15 GB camera roll bonus if you have it).* As a result, your account will not be affected by these changes.
We want to apologize for any inconvenience these changes may have caused you. We listened to our users’ feedback, and we are committed to making OneDrive the best option for people who want to be productive and do more.
Thank you for using OneDrive.

– The OneDrive Team 

Alternatief voor Onedrive is Mega die geeft je 50GB gratis, maar of deze altijd blijft bestaan is nog maar de vraag.
aangepast door Penthe
Gast Mimisiku
Geplaatst:

Stack geprobeerd op invitatie.... Echt waardeloos.. Disconnect om de haverklap en verschrikkelijk traag. Geen resume...

• Moderator
Geplaatst:

ja het is wel traag, ik haal maar 200 mbit/s van de 1000 mbit die ik tot mijn beschikking heb. En disconnects heb ik nog niet meegemaakt. Voor een gratis dienst vind ik het wel aardig werken.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Penthe,

ik had iets tijdens mijn W10 Home installaties gelezen maar helaas niet bewust genoteerd, dat mijn Onedrive (WANdrive) voor deze koopversie van W10 ook niet beperkt wordt.

dat men iets dat gratis is beperkt kan ik me voorstellen

dat iets waarvoor men betaald heeft beperkt wordt (eenzijdig) kan ik me niet voorstellen

toch is het goed om te weten welke alternatieven er zijn als je via Internet aan je bestanden wilt kunnen komen

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Hier is wat leesvoer:  http://www.pcadvisor.co.uk/test-centre/internet/14-best-cloud-storage-services-2016-uk-copy-3614269/

Zelf gebruik ik Dropbox, Box, Onedrive, Google Drive, iCloud, Stack. Daarnaast kan ik ook gewoon een eigen Cloud gebruike via mijn Synology NAS

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Penthe,

ik had iets tijdens mijn W10 Home installaties gelezen maar helaas niet bewust genoteerd, dat mijn Onedrive (WANdrive) voor deze koopversie van W10 ook niet beperkt wordt.

dat men iets dat gratis is beperkt kan ik me voorstellen

dat iets waarvoor men betaald heeft beperkt wordt (eenzijdig) kan ik me niet voorstellen

toch is het goed om te weten welke alternatieven er zijn als je via Internet aan je bestanden wilt kunnen komen

Ik heb op de Onedrive onder Windows 10 30GB, dit komt omdat er 30GB bij windows 8.1 zat bij aanschaf en deze met de upgrade naar Windows 10 is meegegaan, door in te zijn gegaan op de optie de ruimte te behouden blijf ik de 30GB behouden onder mijn Windows 10 en onder Windows 7 blijft het 15GB.

Of je Onedrive ruimte koopt tegelijk met Windows 8.1/10 zou ik niet weten, kan daar ook weinig zinnigs over vinden.

Stack geprobeerd op invitatie.... Echt waardeloos.. Disconnect om de haverklap en verschrikkelijk traag. Geen resume...

Heb ik ook, schiet niet op als je een backup wilt achterlaten van een bepaalde map. Maar gratis 1Terabyte is wel veel.

aangepast door Loui (K)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...