Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

ik heb vanmiddag eens getest met de webdav connectie, daar haalde ik 800 mbit/s mee, en dat is toch verre van langzaam...

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Ik gebruik dropbox, en heb momenteel 6 Gb, had bij aankoop van een tablet tijdelijk 50 Gb gekregen. Zeer gemakkelijk om foto's van je tablet en smartphone te uploaden en eventueel te delen. Maar ik vraag me soms af, hoe ze omgaan met je privacy, want hoe wordt dit gratis betaald? Bij bepaalde zaken, krijg je banners met reclame en dergelijke, maar dropbox is proper. En eigenlijk geen nare ervaringen. Heb een test bij one drive, bij mijn maand gratis office 365.

En een NAS, kan leuk zijn, als je een snelle internet lijn hebt, maar met een upload van 512mbps, haken je kennissen meteen af, als ze iets willen downloaden van je NAS.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik heb bij TransIp het controlepaneel aangemaakt en gestuurd.

Ik neem aan dat ik nu geduld moet hebben of moet ik nog iets meer doen?

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

• Moderator
Geplaatst:

inderdaad, bij mij duurde het een dag of 10 ofzo.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Ik gebruik Mega en soms ook de drive van Yandex...  langzaam... voor mij snel genoeg. Ik gebruik die dingen alleen als ik een groot bestand aan iemand wil doorgeven... voor mezelf heb ik dit niet nodig.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb nu ook google drive geladen maar stel vast,dat dropbox en one drive

de foto's gemaakt met Iphone vergelijkt met diegene die reeds werden upgeload.Dus als ik one drive open kreeg ik boodschap bvb 60foto's uploaden. Bij google drive moet ik zelf zien welke foto's nieuw zijn en stuk per stuk uploaden.Waarschijnijk heb ik iets fout in de instellingen want dit lijkt nu nergens op.

Iemand goede raad?

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...