Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Beste mensen, Ik heb Windows Me, maar als ik op het internet zit krijg ik geen icoontje rechts onderin van verbinding verbreken of hervatten ik had dat wel graag gewilt. Weet iemand hoe ik dat icoontje krijg. Ik heb gewoon een Lan verbinding @T Home? Alvast Bedankt
Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Bedankt voor je tip maar ik heb er niks aan want ik heb Externe toegang niet of ik kan hem niet vinden? Alvast Bedankt
rlckring Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Bij Windows ME is dat: start, instellingen, netwerk en inbelverbindingen.
NL1PDV Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Ik ben zelf ook bij @Home .. dit is een lan verbinding en je zult dan ook niet de welbekende monitors gaan zien zoals je gewend bent bij een telefoon verbinding.. Dus gee pictogrammetjes in je taakbalk.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 je kunt dat wel aanzetten, bij de instelling van de netwerkadapter... Of het nut heeft, weet ik niet, het kost namelijk niets meer, als je langer online blijft...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen