Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ben aan het overwegen om een nieuwe receiver aan te schaffen, de de vu+ solo 4K lijkt me een interessante piste, niet zozeer voor zijn UHD maar omdat deze met de H265 norm overweg kan. Ik heb wel gelezen dat deze receiver een andere architektuur heft als mijn huidige dreamboxen, dus zou ik eerst eens willen vragen of de volgende plugins beschikbaar zijn voor deze vu+ solo 4K (met OpenPli uiteraard) :

- CCcam

- partnerbox

- epg via xmltv/rytec

- foreca weather forecast

- epg search

- autotimer

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Ik heb hier gelezen dat de echte pli niet draait op deze box, alsook cccam. Er zou een pli variant draaien op die box.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

er is een PLi image voor de Vu+ solo 4K (ondersteund door het OpenPLI team), maar heb er dus inderdaad (nog) geen ervaringen mee. vandaar dus mijn vraagstelling aan de huidige eigenaren van zo'n box.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst: (aangepast)

Ik heb hier gelezen dat de echte pli niet draait op deze box, alsook cccam. Er zou een pli variant draaien op die box.

Openpli draait wel degelijk op deze box, CCcam niet want er is geen CCcam binary voor ARM.

De genoemde plugins draaien alle zonder problemen

aangepast door Pedro Newbie
Geplaatst:

Oeps, sorry voor het misverstand. Is die dan later gekomen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

ok, bedankt, enkel CCcam dus niet maar da's wel op te lossen door oscam, hoewel ik geen grote fan ben van deze emulator.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...